خبرگزاری کار ایران

نماینده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در اهواز:

پیروزی های مداوم جمهوری اسلامی، غرب را زمین گیر کرد

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۰۴۶

استاد اعزامی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پیروزی های مداوم جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف داخلی و منطقه‌ای، کشورهای غربی را زمین گیر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان؛ نشست سیاسی هادیان و مسئولان سیاسی نیروهای مسلح خوزستان به میزبانی قرارگاه منطقه ای جنوب غرب نزاجا امروز چهارشنبه 1 آذر باحضور حمید سید جعفری استاد اعزامی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این نشست که باحضور مسئولان و هادیان سیاسی نیروهای مسلح استان در سالن اجتماعات قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا برگزار شد، حمید سید جعفری با اشاره به تحولات اخیر سیاسی منطقه به نقش اساسی و تعیین کننده کشورمان در پیروزی جبهه مقاومت اسلامی و مقابله با جریانات تکفیری اشاره نمود.

در ادامه این نشست، نماینده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نقش کشورمان در منطقه، عنوان کرد: غربی‌ها بویژه ایالات متحده آمریکا بخوبی می دانند که جمهوری اسلامی ایران امروزه چه جایگاهی را در منطقه دارد و چه تاثیرات بسزایی در تصمیمات سران منطقه ایفا می کند.

حمید سید جعفری افزود: نظام استکباری بعد از پیروزی های مداوم کشورمان در عرصه مختلف فهمید که بسیاری از اتفاقات که باید در منطقه صورت بگیرد بدون شک باید با چراغ سبز جمهوری اسلامی ایران باشد.

 

انتهای پیام/
علی لطیفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز