خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال؛

پیروزی نارنجی‌پوشان با سرمربی جدید/ چهارمین برد خاتم

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۰۰۸

تیم والیبال سایپا در هفته هشتم لیگ برتر و با سرمربی جدید موفق به شکست سارویه ساری در تهران شد تا به پنجمین برد خود در این رقابت ها دست یابد.

به گزارش ایلنا، هفته هشتم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران جام شهید «محسن حججی» امروز (چهارشنبه) با شش دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، گنبد، ارومیه، اردکان و کاشان پیگیری می‌شود.

در نخستین دیدار این هفته و در خانه والیبال تهران تیم های سایپا و سارویه ساری به مصاف یکدیگر رفتند که نارنجی‌پوشان سه بر یک به پیروزی رسیدند.

تیم سایپا در ست دوم این مسابقه 25 بر 17 مغلوب میهمان خود شد اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 12 و 25 بر 16 حریف خود را شکست داد و 15 امتیازی شد.

در دومین دیدار این هفته  تیم های خاتم اردکان و شهرداری ورامین در سالن آیت الله خاتمی اردکان به مصاف یکدیگر رفتند که تیم خاتم این شهر در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 21 و 27 بر 25 نماینده ورامین را شکست دادند و به چهارمین برد خود در این رقابت ها دست یافتند.

تیم رعد پدافند کاشان که بدون برد و امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارد این هفته در سالن هفت مهر کاشان میزبان پیکان تهران بود. شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان در این مسابقه کار سختی نداشتند و در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 19 و 25 بر 21 میهمان خود را شکست دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز