خبرگزاری کار ایران

خارجی‌های سپاهان نیم فصل جدا می‌شوند؟

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۷۵۹

سپاهان با نزدیک شدن به نیم فصل لیگ برتر فهرست خروجی خود را تکمیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان اصفهان در 12 هفته گذشته از لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرده است و همین موضوع کادرفنی و عوامل باشگاه را به فکر ایجاد تغییراتی در جمع بازیکنان در نقل و انتقالات نیم فصل انداخته است.

پس از پایان هفته یازدهم و شکست سپاهان مقابل پیکان، کادرفنی سپاهان به فکر تهیه فهرست خروجی و ورودی تیم در نیم فصل افتاد و تغییراتی مد نظر قرار دارد که البته نتایج 4 هفته پایانی هم در آن تاثیرگذار خواهد بود. ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که 4 بازیکن خارجی سپاهان گزینه‌های خروجی نیم فصل هستند.

 

لی اولیویرا

گلر سپاهان که فصل را با مصدومیت شروع کرد و در 4 هفته ابتدایی حضور نداشت، در ادامه نتوانسته عملکرد خوب فصل گذشته خودش را تکرار کند و بارها با اشتباهاتش در نتایج تیم تاثیر گذار بوده است. یکی از پست‌هایی که سپاهان در آن به دنبال جذب بازیکن است دروازه‌بان خواهد بود و اولیویرا حتی اگر ماندنی هم شود به احتمال زیاد از روی نیمکت سپاهان فصل را ادامه خواهد داد.

 

کایرو رودریگز

مدافع برزیلی به سپاهان آمد تا جای خالی کولیبالی را در این تیم پر کند، عملکردش مورد پسند کادرفنی سپاهان واقع نشده است. در هفته‌هایی که پورقاز از ترکیب سپاهان دور بود خط دفاعی این تیم متزلزل نشان داده است و به نظر می‌رسد کادرفنی در نیم فصل عذر او را بخواهد.

 

رافائل  کریولارو

هافبک برزیلی که پس از ناکامی سپاهان در حفظ جپاروف جذب این تیم شد به هیچ وجه جایگزین مناسبی برای این بازیکن نبود و در حال حاضر تنها گزینه سپاهان در پست هافبک بازیساز رسول نویدکیا است و یک گزینه دیگر در نیم فصل برای این پست اضافه خواهد شد. هافبک برزیلی نزدیک‌ترین گزینه به فهرست خروجی است.

 

مروان حسین

وضعیت او مثل 3 گزینه برزیلی بد نیست ولی مساله اینجاست که سپاهان با بازگشت مهدی شریفی و مسعود حسن‌زاده در خط حمله با ترافیک روبرو می‌شود و به دلیل اینکه خط حمله سپاهان پیش از این عملکرد مناسبی نداشت، قرار بود یک گزینه نیم فصل جدا شود و با توجه به درخشش ساسان انصاری به نظر می‌رسد مهاجم عراقی گزینه نزدیک به خروج باشد. هر چند کرانچار به بازی او اعتقاد دارد و احتمال ماندن او زیاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز