خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید البرز عنوان کرد:

امنیت امروز ایران به یمن حضور بسیج است/ به حضور فعال بسیجیان برای همیشه نیازمندیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۵۹۹

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: اگر امروز کشور اسلامی و ملت سلحشور ما از گزند نابکاران و نااهلان در امنیت هستند به یمن حضور گسترده بسیج بوده است.

به گزارش ایلنا از البرز،ابراهیم طاهرنژاد صبح امروز در نشست‌خبری با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک هفته بسیج به‌تمامی بسیجیان سلحشور، بسیج را تصویر برجسته‌ای از ایثار، جهاد و شهادت در جامعه برای جوانان کشور دانست و اظهار داشت: حضور مقتدرانه بسیج در عرصه‌های مختلف ازجمله دوران دفاع مقدس و خلق حماسه‌های پرشور درصحنه‌های نبرد نشانه‌های عینی از شجاعت بسیجیان است .

وی در ادامه ویژگی‌های یک‌بسیجی نمونه را ولایتمداری و حضور در عرصه‌های مختلف اجتماعی از جمله دفاع، سیاست، سازندگی، علم، ورزش، فرهنگ و هر جا که نیاز به حضور نیروهای ارزشی است دانست و گفت: اگر امروز کشور اسلامی‌ و ملت سلحشور ما از گزند نابکاران و نااهلان تاریخ در امنیت هستند به یمن حضور گسترده بسیج بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند « شما آیینه مجسم مظلومیت‌ها و رشادت‌های این ملت بزرگ، درصحنه نبرد و تاریخ مصور انقلابید؛ شما فرزندان دفاع مقدس و پرچم‌داران عزت مسلمین و سپر حوادث این کشورید » اظهار داشت: در طول هشت سال دفاع، بسیج آن‌چنان درخشید که دشمنان اعتراف کردند که قدرتی در بسیج نهفته است که می‌تواند با یکایک ارتش‌های کلاسیک جهانی مقابله کند.

طاهرنژاد در پایان با بیان اینکه بسیج یادآورخاطره عزیزترین نهاد و بزرگ‌ترین مردان تاریخ ما است خاطرنشان ساخت: تکریم بسیج، احترام به مردانگی و همچنین پاسداشت جوانمردی است بسیجیان نیازی به احترام و تجلیل ما ندارند این ما هستیم که به آنان و به حضور فعال‌شان برای همیشه نیازمندیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز