خبرگزاری کار ایران

جادوگری، واقعیت فوتبال یا دست‌آویزی برای بازیکنان ناکام؟

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۳۴۲

مطرح کردن بحث جادوگری در فوتبال به نظر می‌رسد به منظور توجیه عملکرد ضعیف بازیکنان باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بحث جادوگر در فوتبال ایران حالا به سوژه‌ای برای بازیکنان ناکام تبدیل شده تا از آن به‌عنوان دلیل بازی نکردن یا حتی کنار گذاشتن‌شان از تیم‌هایشان نام ببرند.

بحث جادوگر خیلی وقت است در فوتبال ایران وجود دارد اما این روزها داغ‌تر از همیشه شده. نکته جالب این است که بحث جادوگر حالا سوژه‌ای برای بازیکنان ناکامی شده که نتوانستند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

این بازیکنان به جای اینکه به بحث‌های فنی بپردازند و ببینند چرا موفق نبودند که مثلا نیمکت‌نشین شدند یا از تیم کنار گذاشته شدند، حالا دست به کار شده و بحث جادوگر را بهانه کرده‌اند تا بگویند دلیل ناکامی‌شان نظرات جادوگر بوده. در حالی که اگر بازی‌های همین بازیکنان را بررسی کنیم متوجه می‌شویم این نفرات به لحاظ فنی ایراد‌های زیادی داشتند و هر وقت هم فرصت بازی پیدا می‌کردند نمی‌توانستند کاری از پیش ببرند.

با این عملکرد، کاملا مشخص است هر مربی عاقلی بازیکن ناکام و ضعیفش را کنار می‌گذارد. پس شاید بهتر باشد این بازیکنان با بهانه‌های اینچنینی عملکرد ضعیف خود را بیش از این زیر سوال نبرند چون اگر بحث جادوگر هم وجود داشت، حداقل بعد از جدا شدن از تیم قبلی‌شان، با پیشنهادی از دیگر تیم‌ها مواجه می‌شدند و می‌توانستند در تیم دیگری خودی نشان دهند اما این اتفاق هم نیفتاد تا به همه ثابت شود بازی نکردن‌شان فقط و فقط به بحث‌های فنی ارتباط داشت، نه چیز دیگری.

به هر حال از این پس بدون شک مصاحبه‌های زیادی از بازیکنان ناکام خواهیم دید که احتمالا می‌خواهند مثل دیگر بازیکنان، بحث‌های جادوگری در فوتبال را علت اصلی بازی نکردن و البته کنار رفتن‌شان از فوتبال اعلام کنند. بحث‌های خرافی که فقط در فوتبال ایران وجود دارد و معلوم نیست چرا مطرح شده.

به هر حال این بازیکنان بهتر است این نکته را به یاد داشته باشند که اگر در تیم‌شان بازی نمی‌کردند یا اینکه کنار گذاشته شدند، فقط کافی است کمی به بحث‌های فنی توجه کنند و آن را به جادوگر ارتباط ندهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز