خبرگزاری کار ایران

مصاحبه خواندنی کاوه رضایی با DHNET / گل‌هایم تقدیم به زلزله‌زدگان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۱۸۱

مهاجم ایرانی شارلوای بلژیک پس از درخشش شب گذشته برابر میلشن صحبت‌هایی را درباره زلزله زدگان غرب ایران مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، شارلوا بلژیک شب گذشته با درخشش کاوه رضایی موفق شد دو بر صفر میشلن را در لیگ بلژیک شکست بدهد و جایگاه دومی در این لیگ را تثبیت کند. رضایی که بازیکن کرد زبان تیم ملی است پس از گلزنی‌های شب گذشته خوشحالی نکرد تا از این طریق با زلزله زدگان غرب ایران همدردی کند.

کاوه رضایی پس از بازی شب گذشته به سایت DHNET گفت: خیلی غمگین هستم. تمام فکرم معطوف مردمی است که بابت زلزله رنج می‌برند. این زلزله در زادگاهم رخ داد. دوستانی در آنجا دارم که با آنها بزرگ شدم. عده‌ای از آنها قربانی شدند و بعضی‌ها نیز آسیب دیده‌اند. یک هفته از این حادثه گذشت و من بازی برابر میشلن را با یاد آنها آغاز کردم و گل‌هایم را به زلزله‌زدگان تقدیم می‌کنم.

 

مهاجم ایرانی شارلوا ادامه داد: در شرایط فعلی همه چیز برای من خوب پیش می‌رود. ما فعلا در نیمه‌ راه ژوپیلر لیگ هستیم و می‌دانم که همچنان می‌توانم پیشرفت کنم، کارهای بیشتری انجام دهم و خوشحالم که همراه تیم شارلوا پیشرفت کردم.

رضایی که اخیرا در اردوی تیم ملی ایران هم حضور داشت درباره جام جهانی روسیه گفت: هدفم این است که از رنگ‌های پرچم کشورم در روسیه دفاع کنم. همچنان باید کار کنم تا ثابت شود که می‌توانم در ترکیب ایران جای بگیرم. هنوز از حضور در جام جهانی 2018 روسیه اطمینان کافی ندارم. بنابراین باید روند رو به جلوی خود را ادامه دهم و اثبات کنم که می‌خواهم رویایم را در جام جهانی عملی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز