خبرگزاری کار ایران

درباره مزایای بیمه عمر بیشتر بدانیم؛ ضرر ندارد!

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۳۵۰

شاید تابه‌حال برایمان پیش آمده باشد که بخواهیم بدانیم بیمه عمر چیست و چه مزایایی دارد. بیمه عمر و سرمایه‌گذاری مبحثی است که کم‌وبیش پیچیدگی‌هایی دارد. بیمه عمر و سرمایه‌گذاری یکی از انواع بیمه عمر  است. بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، عمر مانده بدهکار، عمر زمانی و... طرح‌های مختلف بیمه عمر هستند که هر یک کاربردهای مشخصی دارند.

بیمه عمر، بیمه‌ای با قابلیت سرمایه‌گذاری!

در بین طرح‌های مختلف بیمه عمر، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری طرفدار بیشتری دارد؛ زیرا این بیمه هم در طول حیات و هم پس از مرگ به بیمه‌گزار خدماتی ارائه می‌دهد. پس از مرگ مبلغی تحت عنوان سرمایه فوت به ذی‌نفعان بیمه‌گزار تعلق می‌گیرد و باعث می‌شود خانواده وی دچار مشکلات مالی نشوند. بیمه عمر و سرمایه‌گذاری هم بیمه است و هم محل مناسبی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. بیمه است چون اگر بیمه‌گزار بر اثر حادثه‌ای دچار نقص عضو شود، هزینه‌های ناشی از آن را می‌پردازد. بیمه است چون اگر بیمه‌گزار بر اثر حادثه ازکارافتاده شود، از پرداخت حق بیمه تا پایان قرارداد معاف می‌شود. همچنین برای سرمایه‌گذاری مناسب است چون به حق بیمه‌هایی که طی سال‌های مختلف می‌پردازید سود تعلق می‌گیرد و این حق بیمه‌ها و سودهای مربوطه آخر قرارداد برای شما است و به شما بازمی‌گردد.

همچنین با استفاده از بیمه عمر و سرمایه‌گذاری می‌توان بدون نیاز به ضامن یا وثیقه‌ای وام گرفت. مزیت این وام این است که کارمزد آن معمولاً کمتر از 5% است. نکته قابل‌توجه این است که ضمن اینکه این وام را دریافت کرده‌ایم، هم‌زمان از پوشش‌های این بیمه نیز می‌توانیم استفاده کنیم و اندوخته ما نیز حفظ شده است.

برای خرید بیمه عمر  چه کاری باید انجام دهیم؟

پس همان‌طور که ملاحظه کردید این بیمه جزئیات زیادی دارد و باید قبل از تصمیم‌گیری درباره خرید آن، باید درباره شرایط و جزئیات آن به‌طور کامل مطالعه کرد. ابتدا باید اطلاعات جامع و کاملی درباره مزایای بیمه عمر پاسارگاد ،  ایران، پارسیان و... کسب کرد؛ سپس با مقایسه شرایط آن‌ها با توجه به اولویت‌ها و شرایط خود نسبت به خرید مناسب‌ترین طرح این بیمه تصمیم گرفت.

راهی ساده برای کسب اطلاعات درباره بیمه عمر شرکت‌های مختلف، مراجعه به سامانه بیمیتو است. بیمیتو سعی دارد اطلاعات کاملی را درباره بیمه عمر شرکت‌های مختلف در اختیارتان قرار دهد. با بیمیتو می‌توان شرایط بیمه عمر شرکت‌های مختلف را مطالعه کرد و درباره مزایا و قابلیت‌های بیمه عمر در شرکت‌های مختلف، اطلاعات لازم را کسب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز