خبرگزاری کار ایران

بازگشت کلین‌شیت‌های پرسپولیس و تیم ملی با سیدجلال حسینی

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۹۵۹

کاپیتان ملی‌پوش پرسپولیس بعد از رهایی از بند مصدومیت مجدداً تاثیر خودش را در آمار خط دفاعی هر دو تیم گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کی‌روش و برانکو این فصل، در نبود سیدجلال و مصدومیت‌های پیاپی او سختی زیادی کشیدند. حسینی پس از بازگشت، شروع چندان موفقی هم نداشت و تیم‌هایش در اولین بازی ملی و باشگاهی گل خوردند اما او خیلی زود، دوباره تبدیل به ستون دفاعی پرسپولیس و تیم ملی شد. سیدجلال در دو بازی پیاپی با استقلال و سایپا، ستاره خط دفاعی پرسپولیس بود و تیمش توانست بعد از مدت‌ها کلین شیت کند.

در دو بازی اخیر تیم ملی هم سیدجلال، 23 دقیقه مقابل پاناما بازی کرد و تیم ملی در این دقایق گلی نخورد. 60 دقیقه ابتدایی بازی با ونزوئلا هم ایران با حضور سیدجلال، دروازه‌اش بسته ماند که بخش زیادی از آن را مدیون واکنش فوق العاده سیدجلال است. حسینی در نیمه اول و زمانی که بیرانوند با خروج اشتباه دروازه را خالی کرده بود، ضربه بازیکن ونزوئلا را از روی خط دروازه برگشت داد و نگذاشت تیم ملی از حریفش عقب بیفتد.

ایران با سیو سیدجلال، نیمه اول را با مساوی به رختکن رفت و نیمه دوم، گل برتری را به حریف زد. 277 دقیقه بدون گل خورده، آمار سیدجلال از بازی با الهلال و گل دوم عمر خربین تا امروز است. او از زمان بازگشت، فقط در بازی اول ملی و باشگاهی گل خورده و پس از آن اجازه نداده دروازه تیم‌هایش باز شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز