خبرگزاری کار ایران

بحران زده های آرزو به دل رو در روی کی روش و شاگردانش

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۱۰۷

ونزوئلا حریف بعدی تیم ملی ایران در اردوی آماده سازی پیش از جام جهانی است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی تدارکاتی و بعد از جدال با پاناما روز دوشنبه در هلند به مصاف ونزوئلا می رود. این دومین تقابل ایران با این تیم آمریکای جنوبی خواهد بود.

تیم ملی ونزوئلا تاکنون هیچ وقت به جام جهانی صعود نکرده است. آنها در سال 2011 مهمترین افتخار خود را کسب کردند و به نیمه نهایی کوپا آمریکا رسیدند. این تیم البته که چهارم شد اما هیچ کس نمایش فوق العاده آنها را فراموش نکرد.

*ونزوئلا سومین بازی دوستانه خود را در سال 2017 برابر ایران انجام می دهد. دو دیدار قبلی در برابر ایالات متحده و اکوادور با نتیجه مساوی تمام شد. زرشکی پوشان در سال 2017 در 8 مسابقه تنها یک برد و فقط یک باخت داشتند و الباقی بازی هایشان مساوی شد. آنها آخرین بازی خود را با برد 1-0 برابر پاراگوئه پشت سر گذاشتند.

*این تیم در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 در بین ده تیم دهم شد. آنها دو برد، شش مساوی و 10 باخت را تجربه کردند.

*ویلکر آنخل همبازی میلاد محمدی در تیم احمدگروژنی روسیه است و حالا باید رو در روی تیم ملی ایران قرار بگیرد.

*توماس رینکون کاپیتان تیم ملی ونزوئلا است که با 86 بازی ملی فعلا رکوردار بازیکنان حال حاضر به شمار می رود. این بازیکن 29 ساله در تورینوی ایتالیا بازی می کند و هنوز گل ملی نداشته است.

*سرخیو کوردوبای 20 ساله در آگزبورگ مشغول است و سالومون روندون هم ستاره خط حمله ونزوئلایی ها در لیگ جزیره و تیم وست برومویچ آلبیون توپ می زند و حالا بهترین گلزن این تیم هم به حساب می آید.

*خوان آرانگوی بزرگ رکورددار بازی ملی و گل زده در تیم ملی ونزوئلا است که البته به احتمال فراوان رکورد گلزنی اش به زودی به روندون می رسد.

*رافائل دودامل 44 ساله سرمربی تیم ملی ونزوئلا است. او از سال گذشته هدایت این تیم را بر عهده گرفت. دلیل این انتخاب هم درخشش او با تیمهای زیر 17 و زیر 20 سال این کشور بود. او در سال 2017 به مقام نایب قهرمانی جام جهانی زیر 20 سال رسید. دودامل تا سال 2010 باز یمی کرد و در 16 تیم هم به فعالیت پرداخت و نکته جالب این است که در طول دوران بازیگری بیش از 20 گل هم زد. دودامل یک گل ملی هم دارد. او در مسابقات مقدماتی جام جهانی 98 میلادی از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه آرژانتین را گشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز