خبرگزاری کار ایران

تقلید افاضلی از منصوریان؛ دومین "حیا کن-رها کن" فصل جدید

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۰۹۴

سرمربی صبای قم شرایطی را شاهد بود که چندی پیش سرمربی محبوب آبی‌های پایتخت آن را برای سرمربی‌‌شان رقم زدند.

به گزارش ایلنا، صبای قم که روزی در لیگ برتر حریف قدری برای سرخابی ها بود و بازیکنان مطرحی در این تیم حضور داشتند روز گذشته به شکست برابر اکسین البرز رضایت داد تا در کسب دومین پیروزی‌اش در فصل جدید ناکام بماند و اوضاع نابسامان در این تیم هومن افاضلی را با شعار هواداران رو به رو کند.

صبا که فصل گذشته به همراه ماشین سازی به لیگ دسته اول سقوط کرده با گذشته 12هفته از رقابت‌های این دسته تنها یک بار موفق به کسب پیروزی و تصاحب سه امتیاز شده که آن هم برابر بدترین تیم لیگ یک از لحاظ نتیجه گیری یعنی راه آهن تهران رقم خورده است. آنها 6 دیدار را با نتیجه تساوی به پایان برده اند و 5 بازی هم شکست خوردند.

هومن افاضلی پس از شکست برابر اکسین البرز با شعار حیا کن-رها کن مواجه شد. کارشناس فوتبالی که برای کمک به این تیم توسط مالک جدید جانشین سهراب بختیار زاده شد این روزها اوضاع خوبی در قم ندارد و با اینکه در حین بازی با شنیدن این شعارها گفته بود قصد دار د استعفا بدهد، در کنفرانس خبری‌اش گفت: "این نیت را داشتم که بگویم با این شرایط دیگر ماندن در تیم سخت است؛ اما الان اوضاع فرق کرده است و با شرایطی که پیش آمده است در این تیم می مانم تا بتوانم شرایط صبا را بهبود ببخشم و در آن صورت از این تیم جدا می شوم."

صحبت‌های افاضلی شبیه به اظهارات علیرضا منصوریان است. سرمربی که فصل هفدهم لیگ برتر را به بدترین شکل ممکن با استقلال نتیجه گرفت و در بازی برابر سایپا در هفته چهارم با شعار معترضانه هواداران استقلال رو به رو شد. منصوریان قول داد شرایط استقلال را بهبود ببخشد و پس از برطرف شدن مشکلات از این تیم جدا شود اما چرخ روزگار بر وفق مراد منصوریان نبود تا او زودتر از تصمیمی که خودش اعلام کرده بود پس از  تساوی برابر ذوب آهن اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر رفتنی شود.

افاضلی که دومین سرمربی است که در فصل جدید فوتبال ایران با شعار معترضانه رو به رو شده باید تصمیماتی را اتخاذ کند که از بحران خارج شود و طبق گفته خودش به شرایط ایده آل برسد وگرنه او راه منصوریان را در پیش خواهد گرفت و به ناچار استعفا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز