خبرگزاری کار ایران

با حضور سرمایه‌گذاران کره‌ای منعقد شد؛

قرارداد بازنگری طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهرهای رشت، تالش و فومن

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۹۹۰

مدیر دفتر تجهیز منابع‌مالی و توسعه مشارکت آبفای گیلان از انعقاد قرارداد بازنگری طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب رشت، تالش و فومن با همکاری و سرمایه‌گذاری شرکت مهندسین مشاور Kecc و مهندسان مشاور طوس آب خبر داد.

به گزارش ایلنا، ماهیار اکبری مدیر دفتر تجهیز منابع مالی و توسعه مشارکت آبفای گیلان بیان کرد: در پی سلسله نشست‌های بررسی راهکارهای همکاری با مجموعه شرکت‌های سرمایه‌گذاری کره‌ای به‌منظور ایجاد خط اعتباری از این کشور، سه طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهرهای رشت، تالش و فومن در دستور کار قرار گرفت.

اکبری افزود: در نشستی با حضور  مولایی‌پور مدیرکل سازمان امور اقتصاد و دارایی استان در آبفای گیلان، قرارداد طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب رشت، تالش و فومن بین شرکت‌های مهندسین مشاور Kecc از کره‌جنوبی و مهندسان مشاور طوس آب منعقد شد.

گفتنی است، این مذاکرات از مهرماه سال گذشته آغاز و با انعقاد قرارداد در آبان ماه سال‌جاری، در صورت تأئید مطالعات انجام شده منجر به ایجاد خط اعتباری از کشور کره‌جنوبی و اجرای باقیمانده طرح فاضلاب شهر رشت و همچنین اجرای کامل طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهرهای تالش و فومن با سرمایه‌گذاری و حضور شرکت‌های کره‌ای خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز