خبرگزاری کار ایران

حضور تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان در تورنمنت بین المللی ترکیه

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۶۹۰

نایب رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان از اعزام تیم ملی جودو به تورنمنت بین المللی ترکیه خبر داد

به گزارش ایلنا نایب رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان از اعزام تیم ملی جودو به تورنمنت بین المللی ترکیه خبر داد و گفت: تیم ملی با ترکیب هفت نفره به این رقابت ها اعزام خواهد شد.
علی اصغر هادی زاده با بیان این مطلب  گفت: تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان با ترکیب هفت ورزشکار اواخر آذرماه به تورنمنت بین المللی ترکیه اعزام می شود. اردوهای تیم ملی نیز از هفته آینده در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می شود.
وی درباره اردوهای آمادگی تیم ملی دو و میدانی برای حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا گفت: اردوهای تیم ملی دو و میدانی به صورت غیر متمرکز از اول مهرماه در استان ها آغاز شده است و ملی پوشان تمرینات خود را در استان ها انجام می دهند تا اردیبهشت ماه سال آینده که مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا انجام شود.
نایب رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان همچنین در خصوص اردوی آمادگی تیم ملی گلبال اظهار داشت: تیم ملی گلبال، مسابقات قهرمانی جهان را در پیش دارد که خردادماه در کشور سوییس انجام می شود و بعد از این رقابت ها باید آماده حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا شود. اردوهای آماده سازی این تیم از اوایل دی ماه آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز