خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد:

۵ کشته و ۱۷ مصدوم در تصادفات جاده‌ای روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۵۷۵

سرهنگ رحمانی از ترکیدگی لاستیک زانتیا در جاده هرسین-کرمانشاه که باعث کشته شدن ٣ نفر شد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی گفت: تصادف بین یک دستگاه سواری زانتیا و پژوآردی در استان کرمانشاه، منجر به کشته شدن ٣ نفر و مجروح شدن ٣ نفر دیگر شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این تصادف که ساعت ١٧ جمعه اتفاق افتاده، گفت:به گزارش پلیس راه کرمانشاه-همدان این تصادف در  کیلومتر ١٥ جاده هرسین-کرمانشاه رخ داده است.

او علت این تصادف را نقص فنی(ترکیدگی لاستیک) سواری زانتیا دانست.

سرهنگ رحمانی، همچنین به تصادف ٣ وسیله‌ای بین یک دستگاه پژوپارس، تندر٩٠ و پژو٤٠٥ در استان آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: این تصادف در کیلومتر ٢١ محور ارومیه-مهاباد و ساعت ١٩ جمعه اتفاق افتاده  و ٢نفر کشته و ٤ نفر مجروح به جای گذاشته است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: علت، دور زدن راننده پژوپارس در محل ممنوع بوده است.

در ادامه رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا را درباره تصادف وانت مزاد و پراید در استان خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: ساعت ١٧ جمعه، تصادف یک دستگاه وانت مزدا و سواری پراید در  کیلومتر  ٥٧ محور روستایی کرغند اتفاق افتاد که این تصادف ٥ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت حادثه، انحراف به چپ راننده وانت مزدا بوده است.

او همچنین به تصادف یک دستگاه کشنده با یک دستگاه مینی بوس در استان ایلام اشاره کرد و گفت: این تصادف در کیلومتر ٥ محور ششدار اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه کشنده و مینی بوس بنز باهم تصادف کرده اند. تصادف، ساعت ٦ صبح شنبه روی داده که منجر به مجروح شدن ٣ نفر شده است. علت تصادف، تخطی راننده اسکانیا از سرعت مطمئنه بوده است. مبدا مینی بوس بنز ایلام و مقصد ایوان با تعداد کل  ١٣ نفر مسافر بوده که زائرین کربلا معلی نبوده‌اند.

سرهنگ رحمانی همچنین درباره تصادف زنجیره‌ای در شمال استان فارس گفت: ساعت ٢١ جمعه، تصادف ٥ وسیله ای در کیلومتر ٤٠ جاده شیراز بین یک دستگاه سواری پراید، جک، تاکسی پژو و ٢ دستگاه پژو پارس منجر به مجروح شدن ٢ نفر شد. علت این تصادف، رعایت نشدن فاصله طولی از سوی یکی از راننده های پژوپارس بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز