خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه دادگاه علنی عضو شورای شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۱۰۲

جلسه رسیدگی به اتهامات یکی از اعضای شورای شهر و تعدادی دیگر از متهمان در مشهد،صبح امروز به صورت علنی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جلسه رسیدگی به اتهامات یکی از اعضای شورای شهر و تعدادی دیگر از متهمان در مشهد ،صبح امروز به صورت علنی برگزار شد.

بر پایه همین گزارش اولین جلسه رسیدگی به اتهامات یکی از اعضای شورای شهر ، به همراه تعدادی دیگر از متهمان ، در شعبه ۱۳۲ دادگاه کیفری دو مشهد و به ریاست قاضی باخدا و به صورت علنی در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این جلسه که با حضور متهمین و وکلای آن ها و تعدادی از دانشجویان ،شهروندان محترم و اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار شد ؛ قاضی باخدا پس از اعلام رسمیت جلسه و اعلام تذکرات قانونی و اخلاقی لازم از نماینده دادستان خواست که به قرائت کیفرخواست تنظیمی بپردازد. پس از قرائت کیفرخواست توسط نماینده دادستان عمومی و انقلاب مشهد برای هفت متهم پرونده ، متهمین حاضر در جلسه به دفاع از خود در خصوص اتهامات مختلف از جمله ارتکاب فعل حرام، شرب خمر،اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات قانونی، تحصیل مال نامشروع ، ارتشاء ، شروع به ارتشاء ، تصدی بیش از یک شغل ، انتشار عکس های مستهجن ، روابط نامشروع و سایر اتهامات منتسبه پرداختند. در این جلسه همچنین وکلای مدافع متهمان ، ضمن ارائه لوایح دفاعیه ؛ توضیحات و دفاعیات مورد نظر را به محضر دادگاه ارائه نمودند.

گفتنی است اولین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان ، خانمها (آ- الف)، (ز- پ )،(ت – ص )،( الف - ر )،( س – م ) و آقایان (م – د ) و (الف – ش ) با یک ساعت تاخیر به دلیل عدم حضور دو تن از متهمان پرونده در ساعت ۱۰صبح آغاز و در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید . همچنین جلسه آتی رسیدگی به اتهامات افراد مذکور بنا به در خواست وکلای متهمین به صورت علنی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز