خبرگزاری کار ایران

داور خیلی اذیتمان کرد

حیدری: پرسپولیس جز پنالتی موقعیت خاصی نداشت

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۴۸۱

کاپیتان استقلال در پایان بازی نسبت به داوری دربی اعتراض داشت.

به گزارش ایلنا، خسرو حیدری، پس از پایان بازی تیم های استقلال و پرسپولیس گفت: در ابتدا باید بگویم شرمنده هواداران هستیم. آنها بعد از بازی هم ما را تشویق کردند و به همین دلیل افتخار می کنم استقلالی هستم. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم در پنج دقیقه ابتدایی بازی می توانستیم روی یک موقعیت خوب  گلزنی کنیم اما فوتبال است و کاری نمی توان کرد.

او ادامه داد: در کل فکر می کنم ما امروز شانس های خوبی برای گلزنی داشتیم اما متاسفانه روی حرکتی که روی آن کار کرده بودیم دروازه مان باز شد. هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم شانس های خوبی داشتیم و هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم امکان گلزنی برای تیم ما وجود داشت اما فوتبال است و اتفاقاتی پیش می آید. در کل می توان گفت ما هم می توانستیم به عنوان برنده بازی زمین را ترک کنیم. 

کاپیتان آبی ها در رابطه با داوری دیدار دربی گفت: تا به الان به هیچ داوری اعتراض نکردم اما امروز یک سال پیر شدم از بس که با داور بازی و کمک داور سمت هواداران پرسپولیس در نیمه دوم اعتراض کردم. در چند صحنه من روی هوا رفتم اما آنها اعتقادی به خطا گرفتن نداشتند. تصمیماتی که باعث شد خیلی تعجب کنم. البته آقای حیدری هم اولین قضاوت خود در دربی را پشت سر گذاشتند اما کلا تیم ما از داوری راضی نیست. 

وی در مورد ضربه ای که به سرش خورد گفت: آن را هواداران پرسپولیس زدند و فکر نمی کنم این کارها جالب باشد. 

حیدری درباره پنالتی پرسپولیسی ها ادامه داد: بهرحال در رابطه با پنالتی باید کارشناسان صحبت کنند. خیلی ها می گویند باید بازیکن ما اخراج می شد اما فکر نمی کنم این طور باشد چرا که در قانون جدید می گویند برای این خطاها همین پنالتی کافی بود و در صورت زدن بازیکنی بدون توپ می توان بازیکن خاطی را اخراج کرد. در کل امروز در داوری خیلی اذیت شدیم. 

او در پایان در رابطه با تغییر و تحولات استقلالی ها گفت: در این تیم آقای منصوریان هم خیلی زحمت کشیدند. آقای شفر هم سه هفته است آمده اند و خودشان هم گفتند ای کاش دربی چند هفته دیرتر انجام می شد. فکر می کنم استقلالی متحول شده را دیدیم که می توانست در این بازی حداقل بازنده نباشد. جز همان پنالتی پرسپولیسی ها موقعیتی خاص نداشتند. اما ما در نیمه دوم تنها سه موقعیت گل داشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز