خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سینا صنعت ایذه عنوان کرد:

به دنبال معرفی برند و برگشتی نیستیم/ ایذه خواهان میزبانی مسابقات جهانی کشتی است

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۴۳۳

مدیرعامل سینا صنعت ایذه اظهار کرد: به دنبال معرفی برند خود نیستیم بلکه می خواهیم سازنده باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، علی بابا احمدپور با بیان اینکه لیگ کشتی ایران برای اولین به صورت آزمایشی رفت و برگشت نقاط ضعف و قوتی داشت، افزود: با توجه به اینکه برای اولین بار لیگ برتر کشتی به صورت رفت و برگشت انجام شد یک سری نواقص داشت که در کنار نقطه مثبت آن می توان نمره ی رو به قبولی داد به خصوص در تیم ما که به چند کشتی گیر نوجوان و جوان میدان دادیم و توانستند در خود، به خودباوری برسند.

وی در مورد ارزیابی لیگ کشتی ایران گفت: لیگ کشتی از یک جهتی که به صورت رفت و برگشت برگزار شد باعث ایجاد شور و شوق در آن شهر گردید. این امر باعث می شود یک تلنگر به مسئولین آن شهر وارد شود تا به پرداختن و برطرف کردن مشکلات و کمبودات امکانات آن شهر بپردازند.

احمدپور در ادامه از حضور پرقدرت سینا صنعت ایذه در جام کشتی باشگاه های جهان خبر داد و بیان کرد: با حفظ اسکلت تیم و اضافه کردن دو کشتی گیر مطرح با تمام وجود در لیگ جهانی شرکت خواهیم کرد تا از عنوان قهرمانی خود در سال گذشته دفاع کنیم.

مدیرعامل سینا صنعت ایذه در مورد کادرفنی و مربیان کشتی شهرستان ایذه گفت: با توجه به اینکه سومین فصل خود را در لیگ کشتی میگذارنیم از عملکرد کادر فنی تیم خود و در راس آن ملک محمد بویری سرمربی با دانش و بی ادعای سینا صنعت راضی هستم که واقعا عملکرد فوق العاده ای داشتند و همچنین از مربیان ایذه که زحمات زیادی برای کشتی کشیدند تشکر مینمایم.

وی در مورد پیشنهاد کاشان برای میزبانی جام قهرمانی باشگاه های جهان تصریح کرد: مسئولین کاشان در برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر ایران سنگ تمام گذاشتند که جا دارد مراتب تشکر و قدرانی خود را اعلام دارم. حتی شنیدم که آماده هستند که نقاط ضعف این سالن را برطرف کنند که بعید میدانم در فرصت ۵۰ روزه مشکلات سالن را برطرف کنند.

احمدپور در مورد درخواست میزبانی ایذه عنوان کرد: ما درخواست میزبانی جام باشگاه های جهان را به فدراسیون اعلام کردیم و نماینده فدراسیون کشتی نیز با حضور در ایذه امکانات و ظرفیت های موجود را تایید کرد و اعلام داشت مشکلی در بحث برگزاری مسابقات وجود ندارد.

وی در مورد اهمیت دادن به ورزش گفت: پرداختن به ورزش می تواند خروجی خوبی برای جامعه داشته باشد ما در ایذه سه میزبانی داشتیم که هزاران نفر برای دیدن مسابقات به سالن می آمدند و اینکه به دلیل تکمیل سالن اما به خاطر اشتیاق و علاقه زیاد به کشتی پشت درهای بسته پیگیر نتیجه می شدند. انشالله در آینده با احداث خانه کشتی در ایذه از نقطه قوت خود که هواداران هستند بتوانیم استفاده کنیم و میزبانی جهان را نیز بگیریم.

احمدپور در جمله ای زیبا اضافه کرد: در بحث تشکیل و راه اندازی تیم کشتی به دنبال معرفی برند و برگشتی نیستیم بلکه دنبال این هستیم که سازنده باشیم تا به نوجوانان و جوانان خدمت کرده باشیم‌. ما هدفی جز بها دادن به اینها نیستیم.

مدیرعامل سینا صنعت ایذه در ادامه خطاب به فدراسیون کشتی ایران گفت: توقع داریم فدراسیون کشتی نظارت بیشتری به تیم های شرکت کننده داشته باشد. به طور مثال بازیکنی که با ما قرارداد دارد به یکباره سر تمرین رقیب ما حاضر می شود و در اردو و مسابقات ما حاضر نشده است که اگر فدراسیون در این خصوص ورود نکند باعث نا اعتمادی خواهد شد و ممکن است از تیمداری منصرف شوند که این موضوع باعث خواهد شد هم لیگ برتر و هم تیم ملی ضربه بخورند‌.

وی در مورد گرفتن میزبانی جهانی در ایذه افزود: برای میزبانی جام باشگاه های جهان کاملا آماده هستیم و مسئولین ارشد استان و ایذه قول های صد در صدی دادند که تمام امکانات لازم را در اختیار بگذارند.

علی بابا احمدپور مدیرعامل سینا صنعت ایذه در پایان از مسولین استانی و محلی  و مردم ورزش دوست ایذه، رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی ایران، هادی حبیبی دبیر سازمان لیگ برتر کشتی ایران و دیگر مسئولین محترم کشتی تشکر و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز