خبرگزاری کار ایران

ستارگان ایران - ستارگان اینتر میلان؛ چه کسانی در ترکیب ایران به میدان می‌روند؟

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۲۵۶

قرار است منتخب ستارگان ایران به زودی و پس از انتخاب اعضا به مصاف ستارگان اینتر میلان بروند.

به گزارش ایلنا و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است به‌زودی تیم ستارگان باشگاه اینترمیلان ایتالیا برای برگزاری دیدار با ستارگان فوتبال ایران به تهران سفر کند و در دیداری نمادین به میدان برود.

مسوولان برگزاری این بازی روز گذشته با حشمت مهاجرانی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت و گو کردند تا مسوولیت مدیریت فنی تیم ستارگان فوتبال ایران را بپذیرد.

مهاجرانی نیز که به تازگی چند عمل جراحی را پشت سر گذاشته است این مسوولیت را پذیرفت. پیش از این حسین فرکی و بیژن ذوالفقارنسب به‌عنوان سرمربی تیم ستارگان فوتبال ایران انتخاب شده بودند و مهدی اربابی نیز به‌عنوان سرپرست در کنار این تیم خواهد بود.

قرار است اسامی بازیکنان ستارگان فوتبال ایران برای حضور در این دیدار که زمان آن به زودی مشخص خواهد شد، از سوی فرکی و ذوالفقارنسب اعلام شود.

البته از آنجا که همیشه جمع کردن بازیکنان در قالب تیم ستارگان فوتبال ایران، با حواشی و مشکلات متعددی همراه بوده، بعید است که انتخاب بازیکنان این تیم به اندازه انتخاب سرمربی آن بی دردسر و سریع انجام شود.

چه بسا پیش از این بارها در راه این انتخاب تنش‌ها و حاشیه‌هایی ایجاد شده که ادامه روند انتخاب را با مشکلاتی جدی همراه کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز