خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار برگزار شد:

جلسه شورای سالمندان شهرستان صومعه سرا

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۸۴۹

جلسه شورای سالمندان در حالی برگزار شد که اعضای جلسه بویژه فرماندار بر لزوم احترام به جایگاه سالمندان که باعث حفظ فرهنگ جامعه و خشنودی پرودگار می شود تاکید کردند.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، جلسه شورای سالمندان پیش از ظهر امروز در حالی برگزار شد که اعضای جلسه بویژه فرماندار بر لزوم احترام به  جایگاه سالمندان که باعث حفظ فرهنگ جامعه و خشنودی پرودگار می شود تاکید کردند.

علی فتح اللهی در این جلسه بزرگترین عبادت را دردین اسلام  احترام به والدین دانست و گفت: نقش پدر و مادر در تربیت فرزندان بسیار پررنگ است وآنها  از جایگاه ویژه ای برخوردارند و بهمین خاطر باید در دوران سالمندی به آنها بیشتر توجه کرد.

وی از پیشگام بودن مردم کشورمان در حفظ حرمت و شانیت سالمندان ابراز خرسندی کرد وافزود: با نگاهی به تاریخ و تمدن ایران در میابیم که  این موضوع در فطرت ایرانیان وجود داشته است.

فتح اللهی استفاده از تجربه پیشکسوتان را یکی از راههای رفع معزلات و مشکلات جامعه عنوان نمود وتصریح کرد: همانگونه سالمندن در دوران سالخوردگی‌شان نیاز به توجه و محبت ما دارند مانیز محتاج دعای خیر آنها هستیم

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه باید خدمات مختلف اجتماعی برای سالمندان و بازنشستگان و جهت رفاه حالشان ایجاد کرد، اظهار داشت: احترام به جایگاه سالمندان حفظ فرهنگ جامعه و موجب خشنودی خداوند است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز