خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت :

توسعه پایدار یک کشور در سایه امنیت پایدار ایجاد خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۹۶۵

فرماندار شفت گفت: توسعه پایدار و اقتدار یک کشور در سایه امنیت پایدار ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایلنا از شفت، آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی صبح امروز با حضور فرماندار ، امام جمعه ، رئیس دادگستری ، دادستان و مدیران شهرستانی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

 محمدرضا محسنی فرماندار شفت در این مراسم ایام حزن و اندوه آل الله و شهادت حضرت امام حسین (ع) و 72 تن از یاران باوفایش را تسلیت و در ادامه سخنان خود فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان تبریک و تنهیت گفت.

وی با بیان اینکه توسعه پایدار و اقتدار یک کشور در سایه امنیت پایدار ایجاد خواهد شد افزود : ایمان به خدا و پیروی از ولایت فقیه وجه تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها است.

فرماندار شفت عملکرد نیروی انتظامی را در پاسداری از مرزها و برقرای نظم اجتماعی خوب ارزیابی  و با اشاره به آیه شریفه ((مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم)) تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های نیروهای انتظامی کشورمان برخورد بسیار کوبنده با دشمنان امنیت و آرامش و تعامل اخلاق مدارانه و رحمانی  با مردم و رعایت حقوق شهروندی است.

رییس شورای تامین شهرستان شفت در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه آغاز سال 1396 با برگزاری 2 انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری همراه بود که در سایه امنیت و آرامش به بار نشست افزود : این انتخابات شکوهمند در کشور با بهره گیری از  عوامل اجرایی و نظارتی و با تامین امنیت از سوی نیروهای انتظامی و امنیتی محقق گردید.

وی در ادامه افزود : با تمهید مقدمات و ایجاد فضای آرام  92 درصد مردم شهرستان شفت در این انتخابات شرکت کردند.

محسنی با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی فرصت خوبی برای تبیین خدمات یک ساله این مجموعه است افزود : کاهش جرایم و افزایش کشفیات در شفت نشانگر بهبود عملکرد  نیروهای انتظامی این شهرستان است.

شایان ذکر است در پایان آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی از تنی چند از خانواده های شهدا و جانبازان و کارکنان نمونه نیروی انتظامی شهرستان شفت تقدیر به عمل آمد.

توسعه پایدار یک کشور در سایه امنیت پایدار ایجاد خواهد شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز