خبرگزاری کار ایران

دلیل نیمکت نشینی ستاره آرژانتینی

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۹۸۳

یوونتوس ششمین بازی این فصلش در سری A را هم با پیروزی پشت سر گذاشت؛ یک پیروزی خانگی دلچسب و قاطع در شهرآورد دلاموله برابر رقیب همشهری تورینو با نتیجه 4 بر صفر.

 به گزارش ایلنا، بانوی پیر در شرایطی این پیروزی قاطع را کسب کرد و به رقابت شانه‌به‌شانه‌اش با ناپولی در صدر جدول ادامه داد که تیم میهمان در دقیقه 24 با اخراج دانیله باسلی 10 نفره شد.

در این بازی که دو گل دیگر به گل‌های پائولو دیبالا اضافه شد و میرالم پیانیچ و الکس ساندرو هم گلزنی کردند، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی بانوی پیر ترجیح داد گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی‌اش که از ابتدای فصل آمار گلزنی‌اش تعریفی نداشته (تنها دو گل زده) را نیمکت‌نشین کند و به جای او به ماریو ماندزوکیچ میدان دهد؛ تصمیمی که جواب داد چون مهاجم کروات سختکوش در رقم خوردن این پیروزی برای بانوی پیر تأثیرگذار ظاهر شد.

آلگری در پایان بازی به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: «ایگواین روی نیمکت بود چون ما هنوز بازی‌های زیادی در پیش داریم و من ترجیح دادم که به او استراحت بدهم. او برای ما بازیکن مهمی است و گاهی اوقات پیش می‌آید که برای بازیکنان اوضاع بهتر می‌شود و گاهی اوقات هم پیش می‌‌‌آید که آنها قادر به حفظ ثبات‌شان نیستند. برای این بازی ترجیح دادم که ایگواین را نیمکت‌نشین کنم. او در این فصل دو گل زده است اما من مطمئنم که او گل‌های بیشتری خواهد زد. او فقط باید شم گلزنی‌اش را احیا کند یا شاید هم اصلاً آن را از دست نداده باشد. مهم این است که آرامش خود را حفظ کند و تصور نکند که به هر قیمتی باید گل بزند. من از ماندزوکیچ هم به خاطر عملکرد خوبش تشکر می‌کنم و مطمئنم که او با رضایت کامل می‌تواند در خط میانی هم بازی کند. او از نظر فیزیکی و فنی توانایی بازی در هر پستی را دارد. دیبالا هم دارد کارش را بسیار خوب انجام می‌دهد اما من می‌دانم مقاطعی هست که سایر بازیکنان هم گل خواهند زد. پس ما هم به صورت تیمی هم به صورت انفرادی باز هم باید کار کنیم تا پیشرفت داشته باشیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز