خبرگزاری کار ایران

تلاش شرکت گاز گلستان برای کاهش آمار حوادث گازی

کد خبر : ۵۳۳۵۸

رمضانعلی سنگدوینی تصریح کرد: ارزیابی برنامه های اجرا شده در زمینه فرهنگ سازی استفاده ایمن از گاز طبیعی و شناسایی نقاط ضعف آنها از سوی صدا و سیمای استان گلستان با هدف ساخت برنامه های بهتر با اثر گذاری بیشتر، از دیگر مفاد مورد توجه در قرارداد با صدا و سیمای مرکز گلستان است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از امضای قرارداد پژوهشی با صدا و سیمای مرکز این استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا، مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با تاکید بر گسترش فعالیت های پژوهشی با هدف فرهنگ سازی و نهادینه کردن استفاده بهنیه از گازطبیعی افزود: انجام نظرسنجی، ساخت و اجرای برنامه‌های، آموزشی، نمایشی و مسابقه ١٩٤ از محورهای قرارداد این شرکت با صدا و سیمای مرکز استان گلستان است.
رمضانعلی سنگدوینی تصریح کرد: ارزیابی برنامه‌های اجرا شده در زمینه فرهنگ سازی استفاده ایمن از گاز طبیعی و شناسایی نقاط ضعف آنها از سوی صدا و سیمای استان گلستان با هدف ساخت برنامه های بهتر با اثر گذاری بیشتر، از دیگر مفاد مورد توجه در قرارداد با صدا و سیمای مرکز گلستان است.
وی تصریح کرد: با توجه به تاثیر گذاری صدا و سیما به عنوان رسانه ای دیداری و شنیداری، انتظار می رود اهداف پیش بینی شده در این قرارداد محقق و ساخت برنامه های آینده شرکت گاز استان گلستان و پخش آنها از طریق رسانه ملی با اثر بخشی بیشتری برای مخاطبان انجام شود.
سنگدوینی بر آگاه سازی مشترکان در زمینه استفاده بهینه از گازطبیعی، بهره گیری ایمن از وسایل گازسوز با هدف کاهش آسیب‌های ناشی از استفاده غیراصولی و غلط از این گونه وسایل، همچنین رعایت توصیه های ایمنی از سوی مشترکان تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان استفاده از ابزارهای کلیدی اطلاع رسانی مانند رسانه ملی به عنوان رسانه ای پرمخاطب با همکاری دیگر نهادهای مرتبط را مهم برشمرد و گفت: این مهم در کنار فعالیت های گازرسانی می تواند دستیابی به اهداف پیش بینی شده در قرارداد شرکت گاز استان گلستان با صدا و سیمای این استان را شتاب بخشد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز