خبرگزاری کار ایران

واکنش مهاجم ایرانی المپیاکوس به هم گروهی با بارسا و یووه

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۳۷۵

مهاجم ملی پوش تیم ملی ایران به هم گروهی تیم باشگاهی اش با بارسا و یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، کریم انصاری فرد مهاجم تیم المپیاکوس یونان که هنوز آینده اش با این تیم مشخص نیست و در بلاتکلیفی به سر می برد درباره هم گروهی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بابارسلونا و یوونتوس صحبت کرد.

وی در ابتدا اظهار داشت: در گروه سختی در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته‌ایم. لیگ قهرمانان تورنمنت سخت و فشرده‌ای است و می‌توان گفت‌ سخت‌ترین رقابت در جهان است و همه بازیکنان این آرزو را دارند تا در این رقابت‌ها به میدان بروند. با تیم‌های خوب و قدرتمندی همگروه شده‌ایم و باید تلاش‌مان را برای انجام بازی‌های خوب برابر این تیم‌ها بیشتر کنیم تا هواداران و تاریخ باشگاه را خوشحال کنیم.

انصاری فرد در ادامه افزود: زمان زیادی برای آمادگی برای لیگ قهرمانان اروپا نداریم. باید در این مدت کم برنامه‌های مربی را در زمین پیاده کنیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. باید بتوانیم برابر بهترین تیم‌های اروپا بهترین بازی را انجام داد.

مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران درباره عملکرد  تیمش در سوپرلیگ یونان، گفت‌: ما برای هر تیمی در لیگ احترام قائل هستیم. باید بتوانیم امتیازات را به طور کامل جمع‌آوری کنیم تا عملکرد خوبی در پایان فصل داشته باشیم و به قهرمانی برسیم.

انصاری فرد در پایان صحبت‌های خود، درباره حضورش در ترکیب ثابت در بازی با لاریسا و گلزنی برابر این تیم، ‌اضافه کرد: خوشحالم که در این بازی توانستم گلزنی کنم. در هر تیمی رقابت برای حضور در ترکیب ثابت وجود دارد و مهم این است که رقابت در تیم  المپیاکوس حرفه‌ای و دوستانه است. ما همه بازیکنان حرفه‌ای هستیم و از این رقابت‌ها هم به خوبی استقبال خواهیم کرد و اگر بتوانیم بهتر باشیم و خود را به مربی ثابت کنیم در ترکیب قرار می گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز