خبرگزاری کار ایران

کاپیتان تیم ملی بسکتبال با ویلچر: چند پیشنهاد خارجی دارم، اما الویت من تیم ملی است

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۷۰۵

کاپیتان تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران گفت: چند پیشنهاد خارجی برای رقابت در تیم های باشگاهی دارم، اما با آنها وارد مذاکره نشده ام چون الویت من تیم ملی است و امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا، سهمیه جهانی کسب کنیم.

به گزارش ایلنا، عادل طرفی در پایان مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی گفت: این اردو بعد از بازی های پارالمپیک ریو برگزار شد و از آنجایی که در این مدت، اردوی آمادگی نداشتیم، در شرایط مناسبی نبودیم و مربی بدنساز تلاش زیادی برای آماده کردن ملی پوشان کرد. امیدوارم با کمک سرمربی و کادر فنی به آمادگی نسبی برسیم.

وی افزود: اردوی نخست آمادگی تیم ملی در شرایط خوبی برگزار شد. ۱۸ نفر در اردوی آمادگی حضور دارند و سرمربی باید ۱۲ نفر اعزامی به مسابقات آسیایی را انتخاب کند. اردوی بعدی تیم ملی نیز طولانی مدت است و هدف ما کسب بهترین نتیجه در مسابقات قهرمانی آسیا و گرفتن سهمیه مسابقات جهانی است.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال با ویلچر ابراز امیدواری کرد تیم ملی روی سکوی مسابقات قهرمانی آسیا بایستد و جزو چهار تیم برتر باشد. وی ادامه داد: اصلی ترین حریفان ما استرالیا، ژاپن و کره جنوبی هستند که استرالیا همیشه در بازی های پارالمپیک و جهانی در فینال بازی کرده است و اصلی ترین حریف ما است.

نخستین لژیونر بسکتبال با ویلچر ایران در پایان یادآور شد: در تیم های باشگاهی اسپانیا، ایتالیا و ترکیه بازی کرده ام و سال گذشته نیز در تیم باشگاهی اسپانیا مسابقه دادم. امسال نیز چند پیشنهاد دارم، اما هنوز صحبتی برای بستن قرارداد باشگاهی نکرده ام، چون منتظر برنامه های تیم ملی هستم و الویت من تیم ملی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز