خبرگزاری کار ایران

30 درصد از قرارداد جپارف کسر شده است؛ سِرور کجایی؟

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۲۳۹

هافبک ملی پوش ازبکستانی استقلال با وجود داشتن قرارداد در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سرور چپاروف هافبک ازبکستانی استقلال با وجود داشتن قرارداد در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند و چند روز پیش در پیامی از هواداران آبی ها هم خداحافظی کرده بود اما هیچ کدام از مسئولان این تیم واکنشی به این موضوع نداشتند.

یکی از مسئولان استقلال  در این باره اظهار داشت:‌ او با ما قرارداد دارد اما در تمرینات شرکت نمی‌کند. ما نامه او را به کمیته انضباطی ارجاع داده‌ایم. موارد جریمه او فرق می‌کند او به ازای عدم حضور در تمرین یک جریمه و عدم حضور در اردو جریمه دیگر برای او در نظر گرفته می‌شود که فکر می‌کنم اگر همین روند ادامه داشته باشد او نزدیک به 30 درصد قراردادش را تاکنون جریمه شده است.

چپارف در نیم فصل نقل و انتقالاتی فصل گذشته به استقلال پیوست اما با توجه به محرومیت آبی پوشان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سرور با وجود داشتن قرارداد داخلی با آبی ها، بازیکن این تیم محسوب می شد و به صورت قرضی راهی سپاهان شد.

مدت قرارداد جپارف با سپاهان با پایان لیگ شانزدهم تمام شد و او باید طبق قوانین که در قراردادش موجود است در تمرینات آبی ها حضور پیدا کند که از این امر سر باز می زند و همین موجب شده تا مسئولان این تیم طبق قوانین به ازای هر روز غیبت این بازیکن در تمرینات از مبلغ قرارداد او کسر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز