خبرگزاری کار ایران

کاهش تصادفات فوتی در بزرگراههای غرب پایتخت

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۷۲

با هدف ارتقای ایمنی تردد و کاهش حوادث طرح ایمن سازی بزرگراه‌ها ومعابر با اجرای برنامه‌های ترافیکی درقالب اصلاح هندسی، نصب علائم ترافیکی، نصب پل عابر پیاده و..... دردست اجرااست.

ایلنا؛‌ شهردار منطقه ۵ با اشاره به اقدامات اجرایی درایمن سازی بزرگراه‌ها ومعابر از کاهش تصادفات فوتی در بزرگراههای غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سعید طلوعی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با همکاری پلیس راهور و شهرداری وبررسی تحلیلی نسبت به آمار ثبت شده حوادث رانندگی نقاط حادثه خیز شناسایی و رفع گردید و درحال حاضر تصادفات فوتی در بزرگراههای غرب پایتخت کاهش یافته است.

وی افزود: با هدف ارتقای ایمنی تردد و کاهش حوادث طرح ایمن سازی بزرگراه‌ها ومعابر با اجرای برنامه‌های ترافیکی درقالب اصلاح هندسی، نصب علائم ترافیکی، نصب پل عابر پیاده و..... دردست اجرااست.

وی درادامه از نرده گذاری حریم‌های عابر پیاده در غرب تهران خبردادوگفت: به منظور تشویق عابرین پیاده و حفظ امنیت آنان در عبور از عرض بزرگراه‌ها و معابر پرتردد طی یکماه گذشته ۲۰۰ متر نرده ایمنی را در حریم پل‌های عابر پیاده این منطقه نصب کرد.

وی افزود: همزمان با تداوم اجرای طرح بهسازی وساماندهی نرده‌های موجود درسطح معابر نیز درحال انجام است.

وی در ادامه افزود: همچنین به منظور تامین ایمنی و تردد شهروندان احداث پل‌های عابرپیاده دربزرگراه‌ها ومعابرپرتردد دردستورکارقراردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز