خبرگزاری کار ایران

مرحله سوم طرح ثامن‌الائمه نیروی زمینی ارتش در آذربایجان شرقی اجرا شد

کد خبر : ۴۹۷۱۲

بر این اساس ساختار جدید ارتش در آذربایجان شرقی با ۴ تیپ در تبریز، مراغه، سراب و مرند به فرماندهی ارشد قرارگاه عملیاتی ـ تاکتیکی ۲۱ حمزه از کیان اسلامی در این منطقه حراست خواهند کرد.

ایلنا- تبریز: به منظور تقویت رزمی نیرو‌ها و مقابله احتمالی ارتشیان غرورآفرین جمهوری اسلامی با دشمنان و نیز در راستای سازماندهی ساختاری جدید نیرو‌ها، مرحله سوم طرح ثامن‌الائمه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان شرقی تیپ ۱۲۱ تکاور با نام شهید سرلشگر رحمان فروزنده تحت فرماندهی قرارگاه عملیاتی ـ تاکتیکی ۲۱ حمزه اجرا شد و استقرار یافت.
به گزارش خبرنگار ایلنا بر این اساس ساختار جدید ارتش در آذربایجان شرقی با ۴ تیپ در تبریز، مراغه، سراب و مرند به فرماندهی ارشد قرارگاه عملیاتی ـ تاکتیکی ۲۱ حمزه از کیان اسلامی در این منطقه حراست خواهند کرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم درسخنانی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس نیروهای مسلح و مردم از تمامیت ارضی ایران اسلامی، گفت: نیروهای مسلح ما به یک نیروی بالنده، مؤمن، بابصیرت، اخلاق‌مدار و قدرتمند تبدیل شده و آن‌چه در سجایای ارتش جمهوری اسلامی حاکم است، حفظ امنیت و توسعه زیرساخت و پیشرفت جامعه است.
محمدعلی نصرتی با بیان اینکه ارتش، با اطاعت از فرمانده کل قوا خالصانه انجام وظیفه می‌کند، افزود: امنیت ارزشمند در جامعه، به برکت ریزبینی مقام معظم رهبری و ایثارگری‌های نیروهای مسلح در جامعه استقرار یافته است.
وی با اشاره به توطئه‌ها و انواع فشارهای دشمنان به نظام اسلامی، گفت: دشمنان ما تنش‌هایی در اطراف کشور ایجاد می‌کنند تا به هر نحوی از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی جلوگیری و مجددا سایه سلطه را بر مردم و کشور ما بیندازند، اما تیزبینی رهبر فرزانه و بصیرت مردم و نیز آمادگی همیشگی نیروهای مسلح هرگونه تعرض دشمنان را پاسخ می‌دهد.
امیر بیرنگ فرمانده قرارگاه عملیاتی ۲۱ حمزه و امیر لطفی معاون قرارگاه عملیاتی شمال‌غرب کشور نیز در این مراسم ساختار و سازماندهی تیپ‌ها در چارت سازمانی و انجام عملیات‌ها در منطقه را تشریح کردند.
در مراسم آغاز این طرح که در میدان صبحگاه قرارگاه عملیاتی ۲۱ حمزه برگزار شد، جمعی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و بازنشستگان ارتش نیز حضور داشتند که در پایان مراسم با اهدای لوح یادبود از آنان تجلیل شد.
میدان صبحگاه، قرارگاه عملیاتی ۲۱ حمزه، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، محمدعلی نصرتی، طرح ثامن‌الائمه، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، آذربایجان شرقی، تبریز، تیپ ۱۲۱ تکاور، شهید سرلشگر رحمان فروزنده

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز