خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی در انتظار تعیین وضعیت

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۸۷۸

باتوجه به پایان مهلت اعلام شده از سوی فدراسیون به باشگاه تراکتورسازی، ناصر شفق منتظر اعلام نظر نهایی فدراسیون فوتبال است.

به گزارش ایلنا، نماینده ناصر شفق در امور مالکیت باشگاه تراکتورسازی در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه اظهار داشت: آقای شفق مدارک و مستندات خود را به فدراسیون فوتبال ارائه دادند و فدراسیون هم با یک نامه رسمی از باشگاه تراکتورسازی خواست تا چنانچه مدارکی دال بر رد ادعای آقای شفق دارند نهایتا طی مدت یک هفته به فدراسیون ارائه نمایند تا در این خصوص تصمیم گیری لازم صورت گیرد و در غیر اینصورت مالکیت شفق بر باشگاه تراکتورسازی مسجل می‌گردد. این مهلت یک هفته‌ای به پایان رسیده و چند روز هم از آن گذشته ولی هنوز هیچ مدرکی از سوی باشگاه تراکتورسازی به فدراسیون ارسال نگردیده است.

سید مهدی فاطمی ادامه داد: با توجه به تعطیلات چاره‌ای جز صبر کردن نداریم. همچنان منتظریم تا دوستان در باشگاه تراکتورسازی چنانچه مدارک و مستنداتی دارند ارائه دهند و طبیعی است در غیر اینصورت فدراسیون باید نظر و رای نهایی خود را در این مورد اعلام نماید.

وی افزود: ما دنبال حاشیه نیستیم و در هر صورت از قانون و نظر فدراسیون تمکین می‌کنیم. تنها امیدواریم که فدراسیون هرچه سریعتر نظر نهایی‌اش را در این خصوص اعلام کرده تا فرصت تدارک لازم جهت آماده سازی تیم برای حضور در فصل جدید را داشته باشیم.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز