خبرگزاری کار ایران

رضازاده: همه چیز به ضرر وزنه‌برداری ایران شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۲۲۶

قهرمان المپیک و رییس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری به انتقاد از عملکرد و برنامه‌ریزی علی مرادی در انتخابات فدراسیون جهانی پرداخت.

به گزارش ایلنا، حسین رضازاده با اشاره به نتایج انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری گفت: «مشخص بود تاماش آیان مجددا رای می‌آورد به هر حال او چندین سال دبیرکل فدراسیون جهانی و از سال 2000میلادی هم رییس فدراسیون جهانی بود، از این رو ارتباط‌های خوبی داشت. محمد جلود هم که برای نخستین مرتبه کاندیدا شده بود توانست دبیرکل جهان شود. او با ارتباطاتی که دارد، اکثر کشورهای آسیایی هم به او رای دادند. زمانی که من می‌گفتم کسی در آسیا از آقای مرادی رضایت ندارد همه عنوان می‌کردند رضازاده دارد جبهه می‌گیرد.»

رضا زاده ادامه داد: «مرادی نتوانست رای بیاورد اما سوالی که اینجا پیش می‌آید این است که او چندین مرتبه به مجارستان مقر فدراسیون جهانی سفر کرد، جام فجر را با هزینه میلیاردی برگزار کرد و تاماش آیان و جلود را به ایران آورد، پس چرا دو روز مانده به انتخابات علیه تاماش آیان صحبت کرد؟ چرا مصاحبه‌هایی انجام داد که به ضرر وزنه‌برداری ایران بود؟»

رضازاده ادامه داد: «من فکر می‌کنم مرادی تصور می‌کرد تاماش آیان رای نمی‌آورد که دراین صورت بهتر بود از ابتدا مشخص می‌کرد با اورسو ایتالیایی است نه اینکه آیان را به ایران بیاورد و هزینه کند، به او و اطرافیانش هدایایی بدهد و در نهایت نیز علیه او صحبت کند. با توجه به هزینه‌هایی که انجام داده بود بهتر بود در کنار آیان باقی می‌ماند. اکنون هند هم صاحب کرسی شده در حالی که هند در کجای وزنه‌برداری قرار دارد. آقای مرادی اگر سیاست داشت و وزنه‌برداری ایران را دوست داشت، وقتی این همه هزینه کرد در کنار آیان می‌ماند.»

رییس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری در مورد نگرانی‌هایی که نسبت به آینده وزنه‌برداری ایران وجود دارد، گفت: «به هر حال تاماش آیان رییس فدراسیون جهانی شده و جلود هم که با مرادی مشکل دارد اکنون دبیرکل است و به هر صورت در فدراسیون جهانی امتیازهایی به کشورهای مختلف داده می‌شود. اکنون این شرایط 100 درصد به ضرر وزنه‌برداری ما خواهد بود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز