خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان:

لاهیجان بستر بسیار خوبی برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری است

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۰۳۸

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در جلسه برنامه ریزی اوقات فراغت گفت: لاهیجان بستر بسیار خوبی برای فعالیت های فرهنگی و هنری است.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در نشستی با روسای انجمن‌های فرهنگی و هنری و مدیران مسئول آموزشگاه‌های آزاد هنری گفت: در تابستان آموزشگاه‌ها و انجمن‌ها برنامه ریزی مناسب و کاربردی در زمینه اجرای برنامه های اوقات فراغت داشته باشند و آموزش یک سویه نباشد تا افزایش بهره وری صورت پذیرد و از توانمندی جوانان و نوجوانان استفاده شود . بهتر است علاوه بر آموزش ، ویژه برنامه هایی همچون کارگاههای آموزشی، نمایشگاههایی از آثار هنرجویان ،همایش ،اردو و سایر برنامه های فرهنگی و هنری نیز پیش بینی شود.

وی در ادامه افزود: این اداره نظارت کامل بر عملکرد آموزشگاهها خواهد داشت. متاسفانه تابستان فرصتی را در اختیار سودجویان قرار می‌دهد تا بدون داشتن شرایط لازم علمی و دانش هنری در مراکز تایید نشده اقدام به برگزاری کلاس نمایند. آسیبی که مدرسان فاقد شرایط تدریس ایجاد می کند غیرقابل جبران بوده و منجر می‌شود هنرجو بدون دانش و نگاه‌خلاق به صورت تک بعدی و غلط مطالب را به ذهن بسپارند و نتواند در زمینه هنری رشد کند.

نادری در خصوص نگاه خلاق به بحث آموزش گفت: مدیران آموزشگاه‌ها اگر ایده‌های نو برای آموزش داشته باشند باعث جذب بیشتر مخاطب خواهد شد. همچنین با رقابتی‌کردن آموزش، هنرجویان تشویق به ادامه فراگیری در دوره های بعدی خواهند شد.

این مسئول اضافه کرد: دومین جشنواره طراحی و نقاشی آموزشگاههای آزاد هنری لاهیجان،امسال نیز برگزار خواهد شد. این جشنواره دو مرحله ای بوده ،مرحله اول آثار به بخش نمایشگاه راه پیدا می کنند و در مرحله دوم برگزیدگان در ٤ مقطع سنی اعلام خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز