خبرگزاری کار ایران

آخرین مصاحبه‌ی لوییس انریکه

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۳۶۰

سرمربی بارسلونا شب گذشته برای آخرین بار روی نیمکت بلوگرانا نشست.

به گزارش ایلنا، لوییس انریکه پس از قهرمانی بارسلونا در جام حذفی که آخرین حضور وی روی نیمکت بلوگرانا را نیز رقم زد با AS گفتگو کرد. 

انریکه که بارسلونا را برای بیست و نهمین بار قهرمان کوپا دل ری کرد گفت: خوشبختانه فصل را با کسب جام به پایان رساندیم و آن را هم به هوادارانمان تقدیم می‌کنیم. آلاوز فصل فوق العاده‌ای را سپری کرده بود اما ما برای قهرمانی در سطح بهتری بودیم. می‌توانستیم دستاورد بیشتری در پایان فصل داشته باشیم، با این حال تصور می‌کنم همه با توجه به مشکلات ما را درک کنند. من فکر می‌کنم در انجام وظیفه‌ام طی این سه سال رضایت‌بخش عمل کرده‌ام و پس از این، وقت استراحت و لذت بردن از آرامش در کنار خانواده‌ام فرا رسیده است. برنامه دیگری برای آینده‌ام فعلا ندارم. از این تجربه مربیگری در بارسلونا بسیار لذت بردم چرا که هر آنچه از شاگردانم در زمین خواستم آنها با حداکثر توان انجامش دادند. 

وی در مورد نمایش برخی بازیکنان تیمش گفت: نمایش آلکاسر و گومز؟ آنها بازی کاملی را انجام دادند و این اتفاق تازه‌ای نبود. ویدال نیز پس از بازگشت از مصدومیت و تلاشی که داشت لایق بازی کردن بود. مسی؟ خوشحالم که او به سی‌امین جام دوران ورزشی خود رسید. او بهترین است و کار کردن با او لذت‌بخش بود.

انریکه در پایان توصیه‌ای برای جانشین خود نداشت: توصیه به سرمربی جدید تیم؟ حرف خاصی ندارم، چون می‌دانم او یقینا با تجربه تر از من است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز