خبرگزاری کار ایران

علیرضا حسنی مطرح کرد:

معلمان پرورش‌دهنده افکار نسل آینده هر جامعه‌ای هستند

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۸۳۳

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، ضمن تاکید بر آموزش شهروندی و نهادینه کردن آن از مدارس و اجرای طرح شهردار مدرسه افزود: اجرای طرح شهردار مدرسه سبب ایجاد حس مسئولیت پذیری در بین کودکان و نوجوانان می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا حسنی در جمع معلمان با تبریک ولادت علی اکبر(ع) روز جوان و نیز میلاد باسعادت امام زمان(عج) ؛ جشن نیمه شعبان و نیز گرامیداشت هفته معلم در جمع فرهنگیان اظهار داشت: معلمان انسان‌های والا و بزرگواری هستند که در راه آموزش و پرورش انسانها با گذشت و فداکاری سلامتی خود را نیز به خطر می اندازند.

وی با تاکید بر اینکه معلمان هدایت‌گر و بیدارکننده جامعه هستند، گفت: هفته معلم بهانه‌ای برای پاسداشت و قدردانی از انسانهایی است که با علاقه و تعهد فرزندان یک ملت را آموزش می دهند.

وی دانش اندوزی و دانش آموزی در محضر معلمان و اساتید را افتخار خویش دانست و گفت: به عبارتی می‌توان گفت معلمان پرورش دهنده؛ هدایت‌گر عقاید و افکار نسل آینده هر جامعه ای هستند و معلمان با عشق جامعه را به سمت سازندگی و پویایی هدایت می کنند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت تاکید کرد: این نکته نباید از نظر دور نگه داشته شود که معلم اولین فردی است که کودک در اولین تجربه اجتماعی خود با آن مواجه می‌شود و معلم اولین الگوی هر انسان در زندگی اجتماعی است و این امر اهمیت و جایگاه معلم را بیشتر نمایان می‌سازد.

علیرضا حسنی ضمن تاکید بر آموزش شهروندی و نهادینه نمودن آن از مدارس و اجرای طرح شهردار مدرسه افزود: اجرای طرح شهردار مدرسه سبب ایجاد حس مسئولیت پدیری در بین کودکان و نوجوانان می شود که توجه به آموزش در این سنین از اولویتهای سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در تدوین برنامه های این سازمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز