خبرگزاری کار ایران

حکم نهایی دادگاه تجدید نظر درباره فرمان مهاجرتی ترامپ به تعویق افتاد

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۲۹۹

صدور حکم نهایی دادگاه تجدید در خصوص دستور اجرایی رئیس جمهور ایالات متحده‌ آمریکا که قرار بود سه‌شنبه اعلام شود، به تعویق افتاد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه دادگاه تجدید نظر در شهر «سان‌فرانسیسکو» اعلام کرد صدور حکم نهایی در چارچوب فرجام‌خواهی دولت ایالات متحده آمریکا در خصوص تعلیق دستور اجرایی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری این کشور توسط یک قاضی فدرال به تعویق افتاده است.

این دادگاه اعلام کرد حکم نهایی که قرار بود روز سه‌شنبه صادر شود، به زمان دیگری موکول شده است.

«دیوید مادین» سخنگوی دادگاه با منتفی دانستن صدور این حکم در روز مقرر از صدور آن در چند روز آینده خبر داد.

دولت ایالات متحده آمریکا و وزارت دادگستری این کشور به دنبال تعلیق دستور اجرایی ترامپ مبنی بر عدم صدور ویزا و ممانعت از ورود اتباع هفت کشور ایران، عراق، سوریه، لیبی، یمن، سودان و سومالی به آمریکا سعی دارند تا از طریق دادگاه استیناف بتوانند این دستور تعلیق شده را بار دیگر به جریان بیاندازند.

دادگاه فدرال آمریکا در ادامه مجادلات موافقان و مخالفان و شنیدن استدلال‌های دوطرف اعلام کرده بود شامگاه سه‌شنبه با شنیدن حمایت‌ها و مخالفت‌های دوطرف دعوی حکم نهایی را صادر خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز