خبرگزاری کار ایران

هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال؛

نارنجی پوشان به ورامین می‌روند

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۸۹۰

تیم والیبال سایپا برای برگزاری دیدار معوقه هفته سیزدهم لیگ برتر روز یکشنبه سوم بهمن ماه به ورامین می‌رود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال روز یکم دی‌ماه با پنج دیدار در شهرهای تهران، گنبد، اراک و ساری پیگیری شد و دیدار ششم این هفته به دلیل مشکلات تیم صالحین ورامین برگزار نشد.

 

دیدار معوقه هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ساعت ۱۶ روز یکشنبه سوم بهمن ماه در سالن شهید گل عباسی ورامین برگزار می‌شود و تیم صالحین ورامین از سایپا تهران پذیرایی خواهد کرد.

نارنجی پوشان سایپا در حالی میهمان صالحین هستند که با ۱۰ برد و ۳۰ امتیاز در رتبه چهارم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارند و در صورت کسب پیروزی برابر نماینده ورامین باز هم در همین جایگاه خواهند ماند. زیرا شهرداری ارومیه تیم سوم جدول ۱۳ برد در پرونده خود ذخیره کرده است.

اما صالحین ورامین با ۷ برد و ۲۱ امتیاز در رتبه دهم جدول هستند و پیروزی در این مسابقه برای این تیم اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت زیرا می تواند یک پله ورامینی ها را به هشت تیم برتر نزدیک کند.

با توجه به تصویب شورای سازمان لیگ مبنی بر برگزاری دیدار هفته نخست دور رفت لیگ برتر بین تیم های پارسه تهران و صالحین ورامین، نماینده ورامین امید زیادی برای قرار گرفتن در هشت تیم صعود کننده به مرحله پلی آف دارد.

این دیدار قبلا از سوی سازمان لیگ باخت فنی برای تیم ورامین محسوب شده بود که با مصوبه جدید امید این تیم برای کسب پیروزی در این مسابقه و افزایش امتیازهایش بیشتر شده است و این موضوع نیز انگیزه بازیکنان ورامین را برای دیدار با سایپا دو چندان کرده است.

لازم به یادآوری است دیدار صالحین ورامین و پارسه تهران در چارچوب هفته نخست لیگ برتر، ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه در سالن شهید گل عباسی ورامین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز