خبرگزاری کار ایران

فرماندار نور:

موفقیت دولت، موفقیت نظام است

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۸۴۹

فرماندار شهرستان نور گفت: با وجود تخریب رسانه ها و سنگ اندازی ها باید موفقیت ها و عملکرد دولت به نظر مردم برسد.

به گزارش ایلنا از شهرستان نور، هادی خنجری روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نور که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان نور برگزار شد، اظهار داشت: حضور پرشور و حداکثری مردم در عرصه های سیاسی، حمایت قاطع از نظام را نشان می دهد.

وی افزود: موفقیت دولت در حوزه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و تمامی این موفقیت ها باید به سمع و نظر مردم برسد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نور با اشاره به منتقدان برجام، گفت: شاید در داخل یا خارج کشور افرادی برجام را مورد نقد قرار دهند اما حتی همان مخالفان برجام نیز نمی توانند موفقیت دولت تدبیر و امید را در عرصه بین المللی کتمان کنند.

وی اضافه کرد: نه مردم و نه مسوولان نظام از مواجهه با دشمن واهمه ندارند اما از یاد نمی بریم برجام سایه شوم جنگ را از سر کشور برداشت.

هادی خنجری با اشاره به گفته رهبری و ریاست جمهوری نسبت به بدعهدی دشمن، عنوان داشت: ایران پای میز مذاکرات قدرت عظیم نظام و مردم خود را به جهانیان نشان داد اما با تمامی مشکلات از سوی دشمن، باز یک قدم به عقب بازنگشت و کماکان پیگیر مطالبات در این حوزه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز