خبرگزاری کار ایران

رایزن سامانه گستر دی ماه امسال برگزار می‌کند؛

برگزاری دومین تور جامع ITIL Expert بصورت فشرده

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۹۸۰

رایزن سامانه گستر برای دومین بار و پس از برگزاری مستمر دوره های متنوع مرتبط با چارچوب ITIL طی 10 سال گذشته، در دی ماه امسال اقدام به برگزاری تور جامع ITIL Expert بصورت فشرده خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، چارچوب ITIL به عنوان جامع‌ترین و بالغ‌ترین چارچوب در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات شناخته شده است. این چارچوب با رویکردی فرآیندی، خدمات فناوری اطلاعات را از تمام ابعاد مورد توجه قرار داده و در چرخه عمر خدمات، از همان ابتدا توجه به زیرساخت­ ها، طراحی، ارائه و جاری­‌سازی آنها را مورد توجه قرار داده است؛ همچنین توجه به بهبود مستمر خدمات را در سراسر این چرخه به عنوان امری حیاتی تلقی کرده است.

دوره های آموزشی مرتبط با چارچوب ITIL به سه سطح و 12 عنوان دوره آموزشی به نام‌هایITIL Foundation (مقدماتی)،  ITIL Intermediate (میانی) و ITIL Expert (پیشرفته) تقسیم بندی شده است.

با توجه به استقبال زیاد از این دوره و فاصله زمانی طولانی بین برگزاری آن با دوره های قبلی و بعدی، تکمیل ظرفیت این دوره در مدتی کوتاه متصور است.

 لازم به ذکر است به منظور رفاه حال دانش پژوهانی که زودتر ثبت نام خود را نهایی کنند تخفیف ویژه ای تا پایان آذرماه در نظر گرفته شده است.

این تور دربرگیرنده مجموعه ای از کاربردی ترین دوره های آموزشی (6 دوره) مناسب برای مدیران و مشاوران فناوری اطلاعات است.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، در کنار تماس با شماره تلفن‌های 88508084-5 به  وب سایت نیز مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز