خبرگزاری کار ایران

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان فارس:

۳۰۰ خانه داوطلبی در دهه فجر امسال در استان افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۶۵

در دهه فجر امسال ۳۰۰ خانه داوطلب در حوزه‌های روستایی، محلات، مساجد، ادارات و کارخانجات و اصناف در شهرستان‌های استان فارس فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

شیراز- ایلنا: معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان فارس ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام یوم ا... دهه فجر اظهار داشت: در دهه فجر امسال ۳۰۰ خانه داوطلب در حوزه‌های روستایی، محلات، مساجد، ادارات و کارخانجات و اصناف در شهرستان‌های استان فارس فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
به گزارش ایلنا از شیراز، حسین مذنب با اشاره اینکه هر خانه داوطلب با حضور حداقل ۴۰ نفر قابلیت تشکیل می‌باشد تصریح کرد: با افتتاح این تعداد خانه داوطلب که در کشور بی‌نظیر است بیش از ۱۲ هزار نفر از هم استانی‌هایمان در شهرستان‌های مختلف با عضویت در خانه داوطلب، در دوره‌های آموزشی رایگان هلال احمر شرکت می‌کنند تا بتوانند در مواقع بروز حوادث و سوانح احتمالی، به همنوعان خود کمک رسانی کنند.
وی با بیان اینکه فعال شدن خانه‌های داوطلب در محلات، ادارات، روستا‌ها و سایر اقشار مختلف جامعه عامل مهمی در ایجاد امنیت روانی پایدار در این مکان‌ها موجب می‌شود خاطر نشان کرد: خوشبختانه با همکاری مطلوب فرمانداران و همدلی و پیگیری مسئولان هلال احمر در شهرستان‌های استان، امسال امیدواریم یک خیزش و گام بلندی در راستای تحقق اهداف جمعیت هلال احمر در استان فارس خواهیم برداشت.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان فارس همچنین به استقبال داوطلبان شهرستان‌های استان برای تشکیل خانه داوطلب اشاره کرد و افزود: در تعدادی از این شهرستان‌ها با پیگیری‌هایی که فرمانداران انجام دادند، شاهد یک اقدام انقلابی در بکارگیری و سازماندهی نیروهای مردمی جهت آموزش‌های مقدماتی و تخصصی هلال احمر بوده‌ایم.
حسین مذنب افزود: در دهه فجر امسال شهرستان خرامه با ۵۰ خانه داوطلبی بیشترین خانه داوطلب را راه اندازی و افتتاح خواهند نمود.
وی به اهداف عالی سازمان هلال احمر کشور جهت سازماندهی داوطلبان با هر تخصص در قالب خانه‌های داوطلب برای حفظ آمادگی در مواقع بروز حوادث و سوانح اشاره کرد و افزود: در خانه‌های داوطلب همه شهروندان با هر مدرک تحصیلی و جایگاه اجتماعی می‌توانند عضو شوند و از خدمات آموزش رایگان کمک‌های اولیه بهره‌مند شوند و در محیط کار و زندگی خود به فردی موثر‌تر و کارآمد‌تر تبدیل شوند.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس در پایان اظهار داشت: با توجه به اعلام آمادگی گروه‌های مختلف در شهرستان‌های استان فارس جهت فعال نمودن خانه‌های داوطلب، تعداد خانه‌های داوطلب در استان فارس که تا سه ماهه اول سال جاری ۵۲ خانه بوده است، با رشد ده برابری به ۵۰۰ خانه داوطلب رسیده است.
تحقق این امر مهم قطعا با تلاش و پیگیری مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس، فرمانداران و مسئولان هلال احمر شعب شهرستانی این جمعیت اقدامی شدنی و ماندگار خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز