خبرگزاری کار ایران

پخش ویژه برنامه «... ولی قولش نه!» به مناسب ماه محرم از شبکه یک سیما

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۶۷۶

همزمان با ایام محرم ویژه برنامه «... ولی قولش نه!» از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران از شب اول محرم (۱۱ مهر)، بین دو بخش خبری ساعت ۱۹ و ۲۱ و روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایلنا، سعید عباسی تهیه کننده «... ولی قولش نه!» در باره پخش آن این گونه توضیح داد: این ویژه برنامه قرار است در ۷۰ دقیقه از شبکه یک سیما، بصورت زنده و گفتگو محوری روی آنتن برود. 

وی افزود: این برنامه زنده، ترکیبی و تعاملی خواهد بود و بخش‌های متنوعی را در دل خود جای داده است. رویکرد این برنامه پرداختن به آثار، تولیدات و محصولات فرهنگی در موضوع عاشوراست که در آن کتاب‌ها، فیلم‌ها و اشعار است که در بخش زنده با حضور صاحبان آثار معرفی و پخش می‌شود. 

تهیه کننده ویژه برنامه «... ولی قولش نه!» تصریح کرد: در لا به لای این برنامه هر روز مستندهای گزارشی هفت دقیقه‌ای که برگزاری آداب و رسوم برپایی مجالس عزاداری عاشورا در شهر‌ها و روستاهای کشور به نمایش می‌گذارد، پخش می‌شود. بخش دیگری از مستند‌ها به کارگردانی محمد دلاوری در گفت‌و‌گو با اندیشمندان تهیه و تولیده شده است. از بخش‌های دیگر برنامه «ولی قولش نه»، گفتگو با هنرمندان و معرفی هیات‌ها و مراسم‌ها خواهد بود که در موضوع سوگواری امام حسین (ع) نوآوری و ابتکار دارند و کارگردانی آن مجید عباسی برعهده است. 

وی همچنین از تعامل با مخاطبان شبکه یک گفت و اعلام کرد: از مخاطبان می‌خواهیم تا عکس‌ها و فیلم‌هایی را که از مراسم و مجالس عزاراری عاشورا گرفتند برای برنامه ارسال کنند تا با نام خودشان پخش شود. 

گفتنی است ویژه برنامه «... ولی قولش نه!» با اجرای محمد امین نبی اللهی از شب اول محرم (۱۱ مهر)، بین دو بخش خبری ساعت ۱۹ و ۲۱ و روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز