خبرگزاری کار ایران

در اعتراض به توقیف اموال شركت در كره:

کارگران انتخاب فردا مقابل سفارت کره جنوبی تجمع می‌كنند

asdasd
کد خبر : ۴۱۱۲۶

این تجمع به درخواست شورای اسلامی کار گروه صنعتی انتخاب بر پا می‌شود/ ما پیش از این ۴ الی ۵ بار با کره‌ای‌ها مذاکره کرده‌ایم اما تا به حال هیچ اقدام مثبتی از سوی سفارت کره جنوبی صورت نگرفته است.

كارگران گروه صنعتی انتخاب به دلیل استمرار ممانعت شرکت «دوو الکترونیک» از باز پرداخت مطالبات این مجموعه فردا (یكشنبه ۸ بهمن) در مقابل سفارت کره جنوبی تجمع می‌كنند.

حمیدرضا غزنوی، مدیر روابط عمومی گروه صنعتی انتخاب در این باره به ایلنا گفت: کارگران گروه صنعتی انتخاب فردا تجمعی اعتراض آمیز را در مقابل سفارت کره جنوبی با مجوز استانداری تهران برگزار می‌کنند. این تجمع به درخواست شورای اسلامی کار گروه صنعتی انتخاب بر پا می‌شود.

وی ادامه داد: ما پیش از این ۴ الی ۵ بار با کره‌ای‌ها مذاکره کرده‌ایم اما تا به حال هیچ اقدام مثبتی از سوی سفارت کره جنوبی صورت نگرفته است. شورای اسلامی کار گروه انتخاب نیز به همین دلیل خواستار برپایی یک تجمع اعتراضی در مقابل سفارت کره جنوبی شده است.

سخنگوی گروه صنعتی انتخاب در پایان با اشاره به بلوکه شدن دارایی‌های این مجموعه از سوی کره جنوبی اظهار داشت: متاسفانه کره جنوبی با تحریم‌های داوطلبانه‌ای که علیه ایران انجام می‌دهد دارایی‌های مجموعهٔ انتخاب را بلوکه کرده است. پیش از این نیز بانک ملت شعبهٔ کره جنوبی و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی از سوی این کشور تحریم شده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز