خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ شمشیربازی؛

تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در روز درخشش امیدهای ایران

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۰۲

رقابت‌های هفته سوم نهمین دوره لیگ سراسری شمشیربازی گرامیداشت دهه مبارک فجر روز گذشته (جمعه) با حضور 14 تیم برگزار شد.

هفته سوم لیگ شمشیربازی با صدرنشینی دانشگاه آزاد در 2 اسلحه فلوره و سابر و درخشش تیم امیدهای ایران در اسلحه اپه به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های هفته سوم نهمین دوره لیگ سراسری شمشیربازی گرامیداشت دهه مبارک فجر روز گذشته (جمعه) با حضور 14 تیم برگزار شد.

بر این اساس، در پایان این رقابت‌ها در اسلحه اپه تیم امیدهای ایران در اولین گام حضور خود در لیگ با کسب 18 امتیاز به عنوان نخست دست یافت، هیئت شمشیربازی ساری با همین امتیاز و به دلیل تفاضل ضربات در جایگاه دوم قرار گرفت، تیم دانشگاه آزاد هم با 17 امتیاز سوم شد.

در اسلحه فلوره دانشگاه آزاد اسلامی با 24 امتیاز اول شد، برنجان بتون زاگرس کرمانشاه با 20 امتیاز و قالیشویی برلیان یزد با 16 امتیاز دوم و سوم شدند.

همچنین در اسلحه سابر دانشگاه آزاد اسلامی با 16 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل با تیم قالیشویی برلیان یزد به عنوان نخست رسید، تیم هیئت شمشیربازی ساری هم با 11 امتیاز سوم شد.

در پایان هفته سوم لیگ شمشیربازی در مجموع سه اسلحه تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 57 امتیاز همچنان در صدر قرار دارد، قالیشویی برلیان یزد در جایگاه دوم است و هیئت شمشیربازی ساری در مکان سوم قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز