خبرگزاری کار ایران

مهلت ارسال آثار به سمینار "شهر و رسانه" تبریز تمدید شد

کد خبر : ۳۹۷۳۸

مهلت ارسال آثار به این سمینار علمی تا پانزدهم بهمن ماه 1391 اعلام شد./علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.eana.ir مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 3359198 و 3356121 تماس حاصل كنند.

ایلنا-تبریز: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از تمدید مهلت ارسال آثار به دومین سمینار علمی "شهر و رسانه" تا پانزدهم بهمن ماه 1391 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا اکبر آرمند در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده اصحاب رسانه از این سمینار و ارسال آثاری درخور و شایسته به دبیرخانه سمینار، مهلت ارسال آثار تا پانزدهم بهمن ماه جاری تمدید شد.

وی فراهم آوردن بستری مناسب به منظور ارائه نظریه‌های کارشناسی و تخصصی و همچنین ارائه راهکارهای قابل اجرا به منظور شناساندن نقش رسانه‌ها در حل معضلات شهری و ترغیب روزنامه‌نگاران به طرح مسائل شهر و مدیریت شهری و شناساندن اصحاب رسانه و مطبوعات به عنوان پل ارتباطی مابین شهروندان و مدیران شهری را مهمترین هدف از برگزاری این سمینار عنوان کرد و گفت: تاثیر متقابل رسانه و توسعه شهری، رسانه شاخصی برای ارزیابی درجه مدنیت در شهر، تحلیل محتوای مطالب مربوط به مسائل شهری در رسانه‌ها در دوره‌های مختلف، هنر زبان مشترک رسانه و شهر، شهر ایرانی و اسلامی و نقش رسانه در آن و نقش و کیفیت رسانه در شهر پایدار محورهای این سمینار را تشکیل می-دهد.

آرمند، نقش رسانه در دیپلماسی شهری، دیالوگ بین اهالی رسانه و ساکنین شهر، نقش رسانه‌ها در توسعه شهرهای ایران در یکصد سال گذشته، جایگاه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان‌های فرهنگی هنری شهرداری‌ها در مدیریت شهری،‌ارزیابی شرایط حاکم بر روابط عمومی شهرداری‌ها و بررسی تعامل شهرداری‌ها و شوراهای شهر با رسانه‌ها را از دیگر محورهای این سمینار عنوان کرد و گفت: مقاله‌های ارسال شده می‌بایست به زبان فارسی نوشته شده و دارای عنوان، چکیده، کلمات کلیدی،‌ متن اصلی،‌ فهرست منابع و پیوست‌ها بوده و رعایت اصول رفرنس‌نویسی در آن ضروری است.

گفتنی است علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه سمینار واقع در خیابان امام خمینی، چهارراه آبرسانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ امور مطبوعات و تبلیغات ارسال نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.eana.ir مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 3359198 و 3356121 تماس حاصل كنند.

دومین سمینار شهر و رسانه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز