خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد به ایلنا خبرداد:

معافیت کشاورزان از پرداخت بهای برق مصرفی در استان

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۴۸۵

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از معافیت کشاورزان از پرداخت بهای انرژی مصرفی متناسب با ایام همکاری با این شرکت خبرداد.

"داود راهزادی" در حاشیه بازدید از برخی مشترکین کشاورزی در دنا به ایلنا گفت: مشترکین کشاورزی که متناسب با ایام همکاری در زمینه مصرف انرژی صرفه جویی کنند از معافیت پرداخت بهای انرژی مصرفی برخوردار می شوند.

وی با تشریح چگونگی این معافیت، اظهارداشت: مشترکین کشاورزی اگر در ساعات "پیک" بار یعنی از ساعت 19 تا 23 شب تنها بمدت چهار ساعت اقدام به مصرف انرژی نکنند از پرداخت بهای‌انرژی مصرفی متناسب با ایام همکاری معاف خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ مشترکین برق با تعرفه بخش کشاورزی در ازای مصرف نکردن برق در این چهار ساعت می توانند 20 ساعت از برق رایگان استفاده کنند.

راهزادی افزود: درصورتی که مشترکین برق تعرفه کشاورزی همکاری لازم را از خود نشان دهند علاوه بر اینکه از برق رایگان بهره مند می‌شوند از پاداش ریالی نیز برخودار خواهند شد.

وی از مشترکین باتعرفه کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد خواست این فرصت را از دست ندهند و در ساعات پیک مصرف یعنی ساعات 19 تا 23 شب از مصرف برق خودداری تا از 20 ساعت برق رایگان و پاداش ریالی بهره مند شوند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، تعداد مشترکین بخش کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد 2 هزار و 57 فقره است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز