خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره امنیت اخلاقی نیروی انتظامی مازندران عنوان کرد؛

نیروی انتظامی همگام با ناجیان غریق در حفاظت از جان مسافران

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۳۳۴

رئیس اداره امنیت اخلاقی نیروی انتظامی مازندران گفت: با برنامه ریزی درست و اصولی و با بکارگیری ناجیان غریق این نهاد بیشتر از گذشته از جان مسافران و گردشگران ساحل دریای خزر حراست و پاسداری می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛سرهنگ اسماعیل صداقت در نشست طرح سالم سازی سواحل در یا در سالن شماره یک استانداری مازندران ، اظهار داشت: سال گذشته 108 هزارو 504 نفر در طرح مناطق ممنوعه شنا در دریا  توسط  اداره امنیت نیروی انتظامی نجات پیدا کردند.
وی  با بیان اینکه با 5 هزار و 91 دکه دار متخلف برخورد شد ، افزود: بیش از 8 هزار و 111 مورد برخورد با نوامیس مردم در سواحل دریای خزر انجام گرفت.
رئیس اداره امنیت اخلاقی نیروی انتظامی مازندران ، گفت: 3 مورد کشیک روزانه از سوی این نهاد برای بازرسی از ناجیان غریق و سواحل دریا انجام می شود.
وی افزود: 45 هزار و 977 نفر برای در راستای خدمات بهینه به مسافران و گردشگران در سواحل دریای خزر درقالب ، پلیس افتخاری، اجتماعی و اخلاقی، نیروی انتظامی و بسیج بکارگیری شدند .
صداقت در ادامه ازبکارگیری 11 هزار و 943 دستگاه موتور و همچنین قایق و جت اسکی در سواحل دریای خزر خبر داد.
وی  عدم حضور دائمی متصدیان دریا ، عدم معرفی به موقع نجات غرق، اشتغال ناجیان غریق به مشاغل دست فروشی، نزدیکی طرح های شنا ی آقایان و بانوان، عدم علائم هشدار دهنده در مناطق شنا را از جمله مشکلاتی عنوان کرد که باید با تعامل و همکاری دستگاه های ذیربط بررسی و نسبت به انجام ان اقدام شود.
 
صداقت، افزود: با برنامه ریزی درست و اصولی و بکارگیری ناجیان غریق این نهاد بیشتر از گذشته از جان مسافران و گردشگران ساحل دریای خزر حراست و پاسداری می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز