خبرگزاری کار ایران

بهرام‌زاده: لیگ برتر بانوان نیاز به پلی‌آف ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۸۴۲

سرمربی تیم والیبال برق جدید فارس گفت: لیگ برتر والیبال بانوان نیاز به حامیان قدرتمند دارد و در شرایط فعلی ضرورتی برای برگزاری دیدارهای پلی آف وجود ندارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، طاهره بهرام زاده در پایان لیگ برتر بانوان درباره این رقابت ها افزود: لیگ برتر والیبال بانوان امسال با مشکلاتی برگزار شد که میزبانی تیم شیراز در بازی های رفت و میهمان بودن این تیم در بازی های برگشت از جمله آنان است.

طاهره بهرام زاده افزود: تیم ما در دور برگشت که در اوج زمستان بود، مجبور به سفر به شهرهای مختلف برای برگزاری بازی های خود شد که به نظر عادلانه نبود که در دور برگشت فقط میهمان باشیم.

وی درباره پیشنهاد برخی مربیان مبنی بر برگزاری دیدارهای پلی آف در لیگ برتر بانوان گفت: من با این موضوع مخالف هستم زیرا جذب حامی مالی برای تیم های لیگ برتر والیبال بانوان سخت است و اگر پلی آف هم وجود داشته باشد، هزینه حامیان افزایش می یابد و شرایط به مراتب سخت خواهد شد.

سرمربی برقی جدید فارس تاکید کرد: برای اینکه والیبال بانوان در لیگ برتر و دسته یک رشد کند، باید امکان حضور حامیان مالی، خانواده بازیکنان و رسانه های تلویزیونی در این رقابت ها مهیا شود.

چهاردهمین دوره لیگ برتر والیبال بانوان که از پنجم آذرماه با حضور هفت تیم آغاز شده بود، امروز جمعه با دیدار دو تیم گاز تهران و دانشگاه آزاد به پایان رسید.

تیم های گاز تهران، دانشگاه آزاد، ذوب آهن اصفهان، برق جدید فارس، سایپای تهران، شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز هفت تیم شرکت کننده در این رقابت ها بودند که به ترتیب رتبه های اول تا هفتم را کسب کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز