خبرگزاری کار ایران

پروفسور محمدیان در سمینار بازاریابی صادراتی مطرح کرد:

فضای مجازی بانک ارزشمندی برای مشتری‌یابی است

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۵۵۵

استاد برجسته بازاریابی بین الملل، فضای مجازی را بانک ارزشمندی برای مشتری یابی دانست و گفت : اگر می‌خواهیم در مشتری یابی غافل نشویم باید از فضای مجازی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان،«پروفسورمحمود محمدیان» در سمینار بازاریابی صادراتی با محوریت فرش ماشینی که به همت شرکت راهبردی و بازرگانی نوین تجارت کاشان با حضور مدیران بازرگانی کارخانجات نساجی شهرستان کاشان در سالن غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزارشده بود، با اشاره به اینکه نباید برای مشتری یابی با اینترنت بیگانه باشیم .گفت : اینترنت کشور های معتبرخارجی ، واسته های بازرگانی ، کتاب های زرد ، شرکت های رقیب ، مجهز بودن سایت های شرکت ها به زبان های مختلف و حضور در نمایشگاه‌ها می تواند در مشتری‌یابی کمک کند.

وی عدم شناخت از فضاهای محلی و بین المللی را موجب شکست در مشتری یابی عنوان کرد و گفت : رصد کردن رقبای داخلی و خارجی، بررسی دقیق مشکلات و اطلاعات رقبا، نحوه ارتباط برقرارکردن ، آشنایی با قوانین حقوقی و آداب عرصه بین الملل و مراجعه به سایت  اتاق بازرگانی  می تواند در مشتری یابی به ما کمک کند.

محمدیان ناآگاهی از آداب در عرصه بین الملل را موجب از دست دادن  مشتری دانست و گفت : آداب کارت ویزیت دادن ، غذا خوردن و لباس پوشیدن می تواند در جذب مشتریان خارجی موثر باشد .

شایان ذکراست در ابتدای این مراسم پس از ارائه گزارش سرکار خانم صحرایی مدیر شرکت راهبردی تجارت  و بازرگانی نوین کاشان پیرامون نقش آموزش در موفقیت های بازاریابی و سخنرانی مهندس مروج رئیس هیات مدیره انجمن نساجی ایران در زمینه نقش آموزش در جذب  مشتریان داخلی و خارجی از اسپانسر این دوره آموزشی تجلیل به عمل آمد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز