خبرگزاری کار ایران

رییس انجمن صنفی تکنسین های دارویی استان آذربایجان شرقی:

برای دفاع از حقوق تکنسین های دارویی فروگذاری نخواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۲۳

اعضای این انجمن چند دهه از حق و حقوق قانونی خود برخوردار نبوده اند و هیچ مرجعی برای تکنسین های دارویی وجود نداشته است که بتوانند از طریق آن مرجع مشکلات خود به صورت اختصاصی طرح كنند.

ایلنا- تبریز: رئیس انجمن صنفی تکنسینهای دارویی استان آذربایجان شرقی گفت: برای دفاع از حقوق این قشر واردمیدان شده ایم.

حسین یوسفی علوی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در تبریز با اشاره به مهمترین مشکلات این انجمن گفت: متأسفانه اعضای این انجمن چند دهه از حق و حقوق قانونی خود برخوردار نبوده اند و هیچ مرجعی برای تکنسین های دارویی وجود نداشته است که بتوانند از طریق آن مرجع مشکلات خود به صورت اختصاصی طرح كنند.

وی با اشاره به اینکه اکثرا اعضا این انجمن افرادی دانشگاهی و تحصیل کرده می باشند خاطرنشان کرد: این امر زمینه مناسبی برای تعامل با داروسازان که کارفرمایان این قشر تشکیل می دهد جهت پیشبرد اهداف کاری فراهم کرده است.

یوسفی علوی با بیان اینکه انجمن صنفی تکنسین های دارویی به منظور سازماندهی و ساماندهی وضعیت شغلی و صنفی اعضاء و حمایت انجمن در خصوص رفع مشکلات آنان در ارتباط با داروسازان که کارفرمایان این قشر می باشند تشکیل شده است گفت: ایجاد پل ارتباطی با انجمن داروسازان آذربایجان شرقی و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جهت پیشبرد اهداف عالیه این حرفه و نیز ایجاد تعامل مناسب با کارفرمایان این قشر از دیگر برنامه های انجمن می باشد.

رئیس انجمن صنفی تکنسینهای دارویی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه ایجاد امکانات رفاهی،تشکیل تعاونیهای مصرف و مسکن برای اعضا و حمایت مستمر از اعضا در خصوص حرفه کاری از دیگر محورهای کاری این انجمن به شمار می رود خاطرنشان کرد: این انجمن با سیاستهایی که در پیش رو دارد بر نامه ای تدوین خواهد کرد که بخش مهمی از بار سنگین تکنسین های دارویی از دوش کارفرمایان و داروسازان عزیزمان کم شود،تا این دو قشر محترم و زحمتکش یعنی داروسازان و تکنسین ها در کنار هم با اهداف مشخص و تعیین شده جامعه را رو به رشد و ترقی پیش ببرد.

وی با بیان اینکه این انجمن امسال با بیش از 120 نفر عضو برای اولین بار در استان آذربایجان شرقی به ثبت رسیده است افزود: در سال74 انجمن مشابهی در استان به ثبت رسیده بود که بنا به دلایلی در آن زمان منحل گردیده بود.

علوی با بیان اینکه این انجمن با استقبال پرشور اعضا در حال فعالیت بوده و روز به روز نیز بر تعداد اعضا آن افزوده می شود گفت:جلسات این انجمن هر دو هفته یکبار به صورت منظم برگزار می شود تا در زمینه فعالیت انجمن و رفع مشکلات اعضاء گام های مناسبی را بردارد.

این گزارش حاکی است با رای مجمع عمومی و برگزاری انتخابات حسین یوسفی علوی به عنوان رئیس هیئت مدیره،یوسف سرهنگ زاده نائب رئیس هیئت مدیره،رضا رجب زاده خزانه دار،موسی جهانگیر دبیر،لیلا احمدزاده عضو اصلی هیئت مدیره،و رحیم ولی پور و عیسی اسحقی به عنوان اعضا علی البدل،سیامک حاجی زاده بازرس اصلی و مسعود یراقی بازرس علی البدل انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز