خبرگزاری کار ایران

واکنش باشگاه استقلال به ادعای مدیرعامل پرسپولیس؛

اظهارات رویانیان فرار به جلو است

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۷۵

پرسش ما این است که بر اساس کدام سند وی از پرداخت مبلغ 2 میلیارد به اوساسونا برای به خدمت گرفتن نکونام خبر دادند؟

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال نسبت به اظهارات مدیرعامل پرسپولیس در برنامه 90 واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، محمد سررشته‌داری درباره اظهارات مدیرعامل پرسپولیس که در برنامه 90 مدعی شد باشگاه استقلال بابت حضور جواد نکونام مبلغ 2 میلیارد به باشگاه اوساسونا پرداخت کرده اظهار داشت: با تمام احترامی که برای مدیرعامل پرسپولیس قائل هستیم اما ناگزیریم همان پرسشی را که وی در برنامه 90 از سرپرست فجر و مجری برنامه درباره رقم رضایتنامه و قرارداد رضا حقیقی به پرسپولیس مطرح کردند، تکرار کنیم.

وی ادامه داد: پرسش ما این است که بر اساس کدام سند وی از پرداخت مبلغ 2 میلیارد به اوساسونا برای به خدمت گرفتن نکونام خبر دادند؟ اگر حدس و گمانه‌زنی در بحث اول مذموم و قابل انتقاد است چرا در موضوع دوم به حدسیات بسنده می‌کنیم؟

سررشته‌داری افزود: نکته دیگر صحبت درباره کاپیتان تیم ملی فوتبال است. بازیکنی که تا پیش از حضور در ایران، یعنی تا همین چند ماه قبل قراردادش در بالاترین سطح فوتبال اروپا 5 میلیارد بود. همان بازیکنی که در میانه فصل جاری، یعنی چند هفته قبل پیشنهاد 10 میلیاردی داشت اما ترجیح داد به گفته خود در استقلال بماند تا در تیم مورد علاقه دوران نوجوانی‌اش به دوران فوتبالی خود ادامه بدهد.

وی درادامه متذکر شد: دیگر لازم نیست بگویم درباره بازیکنی صحبت می‌کنیم که همین حالا هم باشگاه اوساسونا به دنبال به خدمت گرفتن دوباره اوست و خبرهای مختلفی در رسانه‌های گروهی طی روزهای اخیر در این باره منتشر شده لذا صحبت از جواد نکونام، بازیکنی با این قابلیت و شایستگی در شرایط حساسی که فوتبال کشور در هنگامه برگزاری مقدماتی جام جهانی دارد، نیاز به کنکاش و حساسیت بیشتری دارد.

سررشته داری تاکید کرد: بر این باورم اینگونه اظهارنظرها نمی‌تواند برای فوتبال کشور چاره‌ساز باشد. در واقع اینگونه اظهارات فرار به جلو است و این، قطعا راه حل مناسبی برای فوتبال امروز ما نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز