خبرگزاری کار ایران

فرزاد آشوبی در گفت و گو با ایلنا:

از موقعیت فولاد در جدول تعجب می‌کنم/ مشکلات مالی تنها دلیل نتیجه نگرفتن ما نیست

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۱۳۶

بازیکن باتجربه استقلال اهواز نبود مدیریت مناسب و برنامه ریزی را دلیل اصلی ضعف فوتبال خوزستان می داند.

فرزاد آشوبی بازیکن باتجربه تیم استقلال اهواز که تیمش فردا باید در یک دربی قدیمی، به مصاف فولاد برود، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد این بازی گفت: این بازی برای هر دو تیم اهمیت خاصی دارد، از یک لحاظ بخاطر اینکه این دیدار یک دربی محسوب می شود و از طرف دیگر هم به دلیل شرایط بد دو تیم در جدول رده بندی لیگ، سه امتیاز این بازی می تواند هر دو تیم را برای رها شدن از این وضعیت کمک کند و همین مسائل موجب حساسیت بالای این بازی شده است.

وی در ادامه راجع به اینکه چرا خوزستان که زمانی به عنوان مهد فوتبال ایران شناخته می شد، حالا دو تیم در انتهای جدول لیگ دارد گفت: به نظرم این سوال خیلی نکته درون خود دارد، البته این را هم بگویم که انگلستان هم به عنوان مهد فوتبال دنیا شناخته می شود، ولی در رده ملی پشت سر خیلی از تیم های دیگر قرار دارد، من فکر می کنم آن چیزی که باعث موفقیت می شود، برنامه ریزی بلند مدت و مدیریت صحیح است، البته من واقعاً تعجب می کنم از جایگاه فولاد، چون در این چند سال اخیر ثابت کردند تیمی صاحب امکانات و مدیریت خوب هستند، چارت و برنامه مشخصی دارند و جزو تیم های با برنامه در فوتبال ایران هستند، ولی جایگاه امسال‌شان واقعاً باعث تعجب است. در هر صورت وقتی شما در فوتبال برنامه و نگاه بلند مدت نداشته باشید، مخصوصاً در رده پایه، محکوم به شکست خواهید بود و دیگر مهم نخواهد بود که شما مهد فوتبال هستید یا نه، وقتی برنامه ریزی و مدیریت اصولی نباشد، نمی شود از امکانات به شکل مناسب استفاده کرد و نتیجه مناسب گرفت.

آشوبی در پاسخ به اینکه آیا به نظر شما استقلال اهواز به دلیل نبود برنامه ریزی مناسب و عدم مدیریت صحیح دچار بحران شده است اظهار داشت: نه، استقلال اهواز سال ها است که دچار مشکل است، البته این فصل فکر می کردیم که شرایط بهتر باشد، ولی خوب متاسفانه آن چیزی که فکر می کردیم نشد، ولی واقعاً همانطور که گفتم از جایگاه فولاد در لیگ تعجب می کنم، چون یکی از سازمان یافته ترین باشگاه های ایران هستند و مکان فعلی آنها در جدول واقعاً عجیب است.

بازیکن سابق تیم های پرسپولیس و استقلال تهران در مورد مشکلات مالی تیم کنونی خود نیز گفت: امیدواریم که مشکلات مالی حل شود، تنها جوابی که می شود داد همین است. بدون شک بحث مالی در نتایج بد ما بدون تاثیر نبوده است، ولی صرفاً نمی شود گفت بخاطر این مسئله بوده است، اما قطعاً یکی از دلایل اصلی این مسئله، همین مشکلات مالی بوده است.

آشوبی درباره نتیجه بازی برابر فولاد نیز اینگونه واکنش نشان داد: امیدوارم که پیروز این بازی باشیم، چون واقعاً به سه امتیاز روحیه بخش آن نیاز داریم و امیدوارم که همینطور هم بشود.

وی در پایان راجع به زمان بازنشستگی خود از فوتبال حرفه ای گفت: من تا زمانی که بتوانم تمرینات را به خوبی و با قدرت انجام بدهم، به بازی در این سطح ادامه می دهم و روزی که ببینم نمی توانم خوب تمرین کنم، قطعاً فوتبال را کنار می گذارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز