خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی:

۹دی ریشه در عاشورا دارد

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۷۰

۱۵ خردادی که به عنوان مبدأ انقلاب می‌شناسیم در ۱۲ محرم اتفاق افتاد و بار دیگر ۱۲ محرم در ۹ دی ماه تکرار شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ۹ دی ریشه در عاشورا دارد حماسه‌ای بسیار بزرگ و سرنوشت ساز و اتفاقی استثنایی در تاریخ است.


به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار نقدی در جریان برگزاری همایش بسیج بازنشستگان در خصوص وقوع حماسه ۹ دی و چگونگی آن اظهار داشت: مردمی که ۷ ماه زیر بار شدید‌ترین فشار روانی قرار گرفته بودند چشم باز کردندو دیدند که افراد با سابقه و با تجربه در نظام زمانی سران ملی بودند و رابطه سببی و نسبی با امام خمینی داشتند، به آن‌ها مسیر دیگری را نشان می‌دهند مسیری که رسانه‌های خارجی نیز بر‌‌ همان تاکید می‌ورزیدند.


وی ادامه داد: اما مردم این مسیر را نادیده گرفته و در مسیر ولایت گام گذاشتند.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین ۹ دی را آزمایشی دانست که تنها ملت ایران از آن سربلند بیرون آمده‌اند و افزود: ۹ دی انقلابی است که بار دیگر پیوند خود را در یک حماسه باشکوه به نمایش گذاشت. ۱۵ خردادی که به عنوان مبدأ انقلاب می‌شناسیم در ۱۲ محرم اتفاق افتاد و بار دیگر ۱۲ محرم در ۹ دی ماه تکرار شد.


وی ادامه داد: ۹ دی و انقلابی که ریشه در عاشورا داشت استمرارش نیز در عاشورا تضمین شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز