خبرگزاری کار ایران

پورکاظمی خبرداد:

مصدومیت سلیمی در انجمن فوق‌تخصصی کتف بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۵۹

باتوجه به آسیب دیدگی کتف بهداد سلیمی درالمپیک لندن، مراحل و نحوه درمان وی را در جلسه‎ای که با پزشکان انجمن فوق تخصصی کتف خواهیم داشت مورد بررسی قرار می‌دهیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: آسیب دیدگی و چگونگی درمان بهداد سلیمی را از طریق انجمن فوق تخصصی کتف پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، لطفعلی پورکاظمی تاکید کرد: باتوجه به آسیب دیدگی کتف بهداد سلیمی درالمپیک لندن، مراحل و نحوه درمان وی را در جلسه‎ای که با پزشکان انجمن فوق تخصصی کتف خواهیم داشت مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی افزود: با هماهنگی دکتر اصلانی، نظر نهایی درخصوص میزان آسیب دیدگی کتف قهرمان المپیک کشورمان مشخص خواهد شد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص مراحل درمان بهداد سلیمی اظهار داشت: هم اکنون تاندون عضله فوق کتفی سلیمی دچار مشکل شده است که با تزریق به شانه وی و گرفتن عکس رنگی، قصد داریم نوع درمان وی را به لحاظ انجام فیزیوتراپی یا عمل جراحی مشخص کنیم.

پورکاظمی با بیان اینکه پس از بررسی تخصصی مشکل کتف سلیمی، مرحله درمان تا بهبودی کامل سلامت این قهرمان پیگیری می‌شود، تصریح کرد: در صورت نیاز به انجام عمل جراحی از برترین جراحان متخصص این رشته بهره خواهیم گرفت و چنانچه نیازی به جراحی نباشد از طریق فیزیوتراپی و آب درمانی مراحل درمان وی را پی خواهیم گرفت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز