خبرگزاری کار ایران

سیدجلال حسینی مطرح کرد؛

بازی با صبا سخت‌ است/ دایی مدعی بودن را به تیمش تزریق می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۵۰۹

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال نفت با اشاره به دلایل حضور در این تیم تهرانی، در مورد دیدار با صبا گفت: تیمی که علی دایی روی نیمکتش است، همیشه حرف برای گفتن دارد.

به گزارش ایلنا، سیدجلال حسینی درباره اینکه پس از بازگشت به فوتبال ایران صحبت از حضورش در پرسپولیس و استقلال بود اما در نهایت به تیم نفت تهران آمد، اینگونه توضیح داد: با علیرضا منصوریان صحبت کرده بودم و قول‌هایی به او داده بودم. تیمی را انتخاب کردم که در آن شرایط خوبی دارم و زمانی که به این تیم آمدم، سورپرایز شدم.

وی افزود: منصوریان و کادرفنی‌اش شرایط خوبی را برای همه بازیکنان ایجاد کرده‌اند، امکانات باشگاه نفت بسیار مناسب است و همه برای موفقیت می‌جنگند. وحید امیری، علی عزتی، علیرضا بیرانوند و... همه بازیکنانی هستند که انگیزه بسیار بالایی دارند و افتخار می‌کنم در این تیم هستم و سالی خوب را شروع کرده‌ام.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این پرسش که با توجه به افتخاراتی که کسب کرده آیا یک بازیکن اشباع شده است؟، اظهارکرد: خیر؛ این‌طور نیست. برای لحظه لحظه بازی‌ها تلاش خواهم کرد. آماده هستم با نفت هم به موفقیت بزرگی برسم و تمام تجربیاتم را در اختیار بازیکنان نفت قرار خواهم داد. همان‌طور که گفتم کادرفنی نفت شرایط خوبی را برای همه رقم زده است. فکر می‌کنم در تیم نفت همدلی و دوستی بسیار زیای وجود دارد و همین نشانگر تیمی خوب است که امیدوارم تا آخر هم به این شکل ادامه داشته باشد.

وی که این روزها در تیم نفت روی برنامه تمرین می‌کند و تغذیه بسیار مناسبی دارد، درباره اینکه بازیکنی بسیار حرفه‌ای است، خاطرنشان کرد: این یک قانون برای هر فوتبالیست است. فوتبالیست باید در شرایطی خاص و روی برنامه‌ریزی پیش برود. خوشبختانه در نفت برنامه تمرین، تغذیه، استراحت، ماساژ و... وجود دارد. من در تیم‌های دیگر و تیم ملی برنامه‌های زیادی را تجربه کرده‌ام اما نفت همه چیز را با هم دارد. امکانات بسیار خوب است‌ او تمام مشکلات را به گردن می‌گیرد تا تیم مشکلی نداشته باشد و من هم تلاش می‌کنم از این امکانات استفاده کنم.

حسینی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی به هماهنگی کامل با تیم خواهد رسید؟، خاطرنشان کرد: من و سانتوس دو دفاع میانی تیم هستیم که تازه به این جمع اضافه شده‌ایم. نفت تیمی است که بیشتر بازیکنانش کنار هم بازی کرده‌اند، هماهنگ هستند و ما هم باید سعی کنیم زودتر به هماهنگی برسیم تا به مشکل نخوریم.

وی که با سایت باشگاه نفت تهران گفتگو می‌کرد، در ادامه افزود: من کنار بازیکنان خارجی زیادی بازی کردم و فکر می‌کنم سانتوس یکی از بهترین‌هاست. چه نفت یا هر تیم دیگری بهتر است این بازیکن را در فوتبال ایران حفظ کنند تا جوان‌ها از تجربیات او استفاده کنند.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران درباره دیدار هفته اول مقابل تراکتورسازی تصریح کرد: بازی اول به تساوی انجامید که به نظرم نتیجه عادلانه نبود. سه امتیاز حق ما بود، چون با تیمی بازی کردیم که بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد. تراکتورسازی واقعی را از هفته پنجم و ششم ببینید که چه تیمی خواهد شد و به همین دلیل که آنها هنوز هماهنگ نشده بودند، می‌گویم می‌توانستیم برنده شویم و سه امتیاز را بگیریم.

وی درباره دیدار این هفته مقابل صبای قم خاطرنشان کرد: صبا بازیکنان خوبی دارد اما اصلاً‌ نیازی نیست به این شکل به صبا توجه کرد، چون تیمی که دایی را روی نیمکتش دارد، همیشه حرف برای گفتن دارد. او کسی است که می‌خواهد مدعی بودن را به تیمش تزریق کند.

حسینی در پایان همچنین گفت: بازی با صبا سخت‌ترین بازی ماست، شاید تراکتورسازی مهره‌های خوبی داشت اما بازی با صبا به مراتب سخت‌تر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز